Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25188 he,ik heb eens nagedacht, zie jij op de screens van san andreas dingen terug van gta 3 en VC? ik heb al 1 plaatje gevonden die heel erg op de villa van salvatore leone lijkt namelijk van die bekende radiopresentator
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231459 hoezo geef je antwoord op een post van meer dan een jaar oud???
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231461 Rockstar Games is gewoon lui.ze missen energie om nieuwe 3d models te maken een paar koppen koffie zou ze goed doen Welkom op 't forum. Maar je kan bovenin de posts zien wanneer de post geplaatst is. De post voor jou is zo'n jaartje terug geplaatst. Als je post, komt het topic weer omhoog. Dit heet topicbumping, en dat is vrij irritant, dan komen weer alle oude dode topics boven drijven, en de nieuwe topics zakken naar beneden. Lees alles nog een keer rustig hier en hier door. Dan ben je helemaal up to date. Gunslinger EDIT: Misschien heb je hier ook wat aan. Bewerkt: 26 september 200519 jaren door Gunslinger
he,ik heb eens nagedacht, zie jij op de screens van san andreas dingen terug van gta 3 en VC?
ik heb al 1 plaatje gevonden die heel erg op de villa van salvatore leone lijkt namelijk van die bekende radiopresentator