January 22, 200620 yr Hey iedereen. Eindelijk begrijp ik modden, ik kan nu zelf neon lampen enz.. maken en hetis echt mooi. Maar ik wou vragen : Weet iemand een goede total conversation mod met een AUTOINSTALLER zoiets als Gti maar dan ook autoinstaller. Ik heb al veel gezocht dus iemand help me.
January 24, 200620 yr Ik snap het niet echt, wil je alleen de auto's van een TC met een speciale installer? Misschien kan je iets duidelijker zijn. Greetz Wazuup
January 24, 200620 yr Author Neen, ik bedoel voor VC. Zoiets als ViceCitydeluxe. Een auto installer die alles voor je installed odat je zeker niets fout kunt doen.
January 26, 200620 yr Hiervoor is de vice city mod installer. Selecteer de files die je wilt vervangen met de normale en voila. Oja btw hier de download: (DOEL OPSLAAN ALS) http://members.lycos.nl/vicecitysite/tools...taller_v1.1.zip
Hey iedereen.
Eindelijk begrijp ik modden, ik kan nu zelf neon lampen enz.. maken en hetis echt mooi.
Maar ik wou vragen :
Weet iemand een goede total conversation mod met een AUTOINSTALLER zoiets als Gti maar dan ook autoinstaller.
Ik heb al veel gezocht dus iemand help me.