Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_323236

Hallo,

Even een vraagje tussendoor over savegames.

Ik ben nog maar met het begin bezig van SA (PC versie), maar ik zie overal 100% savegames. Ik heb zo'n 100% savegame gedownload en in de goede map gezet (user files), maar als ik het spel dan speel moet ik weer helemaal bij het begin beginnen (op de fiets) :? Hoe kan dit?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_323369

Dat komt omdat jij V2 van SA gebruikt en die 100% savegames zijn aangemaakt met een V1 van San Andreas en die werken dus niet.

In de bijlage zitten de script.img en main.scm van v1. Je moet die files vervangen met de files die in de map C:/.../GTA San Andreas/Data/Script zitten. Dan zouden die 100% savegames het moeten doen. Let wel op; maak wel eerst een backup van de originele files die in de Script-map zitten. Je zal nu wel niet meer je andere savegames kunnen laden, omdat die met V2 van SA zijn gespeeld.

Geplaatst:
comment_323443

Omdat dat altijd gebeurt met V1 savegames als V2 gebruikers van SA die savegames willen laden, het begint altijd terug bij de beginmissie. Spijtig dat het niet lukt, andersom namelijk wel. Er zal niks anders op zitten of een V2 100% savegame te zoeken. :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.