Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stats

Hallo iedereen,

als ik bij stats kijk: en dan gangs staat er (volgens mij meteen)least favorite gang. wat betekent dat??(er staat onder ballas).

Featured Replies

Dat is de gang die je het minst liefst hebt, m.a.w. de gang waarvan je al de meeste gangmembers hebt vermoord. ;)

• Author

O oke bedankt;)

Inderdaad, letterlijk vertaald betekend het ''minst favoriete bende''. Dus de gang die het meeste hekel aan jou hebben :Y .

Oppassen voor hun dus ;)

Groetjes :cya:

EDIT: Zo, lekker op tijd weer, loop ik weer achter de feiten aan :N

Edited by RonaldVC

in het begin toen ik hitman wou worden schoot ik de hele tijd mijn gang dood dus toen stond er bij least favorite gang Grove Street Families

Dat is niet zo slim want dan krijgen ze minder respect voor je (waardoor het eigenlijk een beetje nutteloos is om missies te doen)

als je missie's doet krijg je juist Respect, het is niet als je helemaal geen respect hebt dat je geen missie's kan doen !!

Het enige wat er gebeurt als je geen respect hebt is dat je geen gangmembers kan recruteren als je weer respect krijgt kan dit weer.

Dat is niet zo slim want dan krijgen ze minder respect voor je (waardoor het eigenlijk een beetje nutteloos is om missies te doen)

Lance dance bedoelt nu Grove Street Families bij least favorite gang staat kunnen ze net zo goed geen missies meer voor hun laten doen.

die Stats wordt bepaald door het aantal kills van de Gang die je hebt doodgeschoten,,

Lance Dance heeft Zeker een beetje Teveel Grove.St gekilled

maar je kan altijd missie's doen ... ook met 0% Respect !!

Ik weet het tales maar met missies verdien je respect, dus je snijd jezelf in de klauwen als je Grove St. uitmoord, want dan verlies je dat respect weer.

Edit: Bij mijn Least Favourite Gang staat ook Ballas en terecht, ik haat die dikke vetzakken :puh:

Edited by Lance Dance

ik had eens een keer, gepimpte Uranus ... knallen ze me auto helemaal kapot :-(

weg auto

en ik was in LS met die wagen