Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324223 De ultieme movie van gta: lcs. Iedereen dat meewerkt maak een stukje van de film(afgesproken; wie,wat,waar,... ) zodat het allemaal goed aangeplakt kan worden. Voorbeeld: Jan en Jef melden zich aan om mee te werken.Via msn spreken we dan af: Jan, jij begint in dat huis en rijd naar die plaats. Jef, jij gaat vanaf die plaats verderijden naar daar Enzovoord... Leden: Tjah77(leider) Dogwatch(Lid) Quinton(SUPERlid) Oja, salvetor leone (ofzo ) en quinton mogen zich zeker aanmelden, zij kunnen dit goed. Meld je hier aan en indien je dit wilt kan je ook een filmpje van je laten zien.(NIET VERPLICHT ) Bewerkt: 26 januari 200619 jaren door tjah77
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324242 ik wil ook wel meedoen alleen het plakken ken ik niet add me anders ff op msn. Bewerkt: 25 januari 200619 jaren door Dogwatch
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren Auteur comment_324269 ik wil ook wel meedoen alleen het plakken ken ik niet add me anders ff op msn *** Je mag je email niet geven. Heb je toegevoegd... Over dat plakken, jij stuurt .gif door en andere mensen ook en dan plak ik ze aaneen.
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324288 sorry jongens maar ik doe niet mee, ik ben wel erg benieuwd naar deze "ultimate movie". ik neem aan dat hij op dit forum komt? Quinton
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren Auteur comment_324294 sorry jongens maar ik doe niet mee,ik ben wel erg benieuwd naar deze "ultimate movie". ik neem aan dat hij op dit forum komt? Quinton Zeker weten, ik ben zelf ook met een eigen movie bezig. Die komt binnenkort uit, btw pm me even met je msn.
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324573 Ik zou graag meer informatie willen hebben Dan denk ik er nog over na
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren Auteur comment_324657 Ik zou graag meer informatie willen hebbenDan denk ik er nog over na Ok,... Indien we een paar medewerkers hebben gaan we via msn communiceren. Dan zeg ik bv: Ik maak het begin stuk , het gaat over dit en dat en hij start daar en hij eindigt daar. Jos zegt: Ok vanaf daar ga ik naar daar en doe ik dat. Jef zegt: En dan verzorg ik het einde en dan kunnen we versie 2 maken. Ik zat er aan te denken om btw verschillende afleveringen(delen ) te maken... Elke keer met een spannend einde en op de laatste aflevering een supereinde+superlange aflevering. Maar dit word nog via msn met de medewerkers besproken.
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324709 klinkt leuk ik zou graag willen helpen maar ik kan niet dus ik wens jullie veel succes maak er iets mooi van
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324725 ik heb nog eens zitten nadenken, en ik wil jullie toch joinen. het lijkt mij leuk om aan zo iets nieuws mee tewerken. dus ik neem aan dat het nog kan. sign me up Quinton
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren Auteur comment_324782 ik heb nog eens zitten nadenken, en ik wil jullie toch joinen. het lijkt mij leuk om aan zo iets nieuws mee tewerken. dus ik neem aan dat het nog kan. sign me up Quinton Ok, indien er nog iemand zich aanmeld zijn we compleet.
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_324844 Ik vindt alleen dat je wel heel moeilijk doet Kun je niet better zelf een filmpje maken Het is niet kwaad bedoeld maar het lijkt met lastig
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_324937 Maar zo veel moeite is ut tog niet je stuurt elkaar de filmpjes en bespreken de dingen lijkt mij niets moelijks aan
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_325015 Maar zo veel moeite is ut tog niet je stuurt elkaar de filmpjes en bespreken de dingen lijkt mij niets moelijks aan dogwatch bekijk ff je PM
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_325053 jullie hebben me tog al toegevoegd. Ik heb PM gestuurt naar tjah met me mail erin.
Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_325071 jullie hebben me tog al toegevoegd. Ik heb PM gestuurt naar tjah met me mail erin. kom dan is online man. ontopic: we zijn druk bezig met plannen te maken, we kunnen nog steeds hulp gebruiken!!! Bewerkt: 26 januari 200619 jaren door quinton
De ultieme movie van gta: lcs.
Iedereen dat meewerkt maak een stukje van de film(afgesproken; wie,wat,waar,... ) zodat het allemaal goed aangeplakt kan worden.
Voorbeeld:
Leden:
Tjah77(leider)
Dogwatch(Lid)
Quinton(SUPERlid)
Oja, salvetor leone (ofzo
) en quinton mogen zich zeker aanmelden, zij kunnen dit goed. 
Meld je hier aan en indien je dit wilt kan je ook een filmpje van je laten zien.(NIET VERPLICHT
)
Bewerkt: door tjah77