Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324223 De ultieme movie van gta: lcs. Iedereen dat meewerkt maak een stukje van de film(afgesproken; wie,wat,waar,... ) zodat het allemaal goed aangeplakt kan worden. Voorbeeld: Jan en Jef melden zich aan om mee te werken.Via msn spreken we dan af: Jan, jij begint in dat huis en rijd naar die plaats. Jef, jij gaat vanaf die plaats verderijden naar daar Enzovoord... Leden: Tjah77(leider) Dogwatch(Lid) Quinton(SUPERlid) Oja, salvetor leone (ofzo ) en quinton mogen zich zeker aanmelden, zij kunnen dit goed. Meld je hier aan en indien je dit wilt kan je ook een filmpje van je laten zien.(NIET VERPLICHT ) Bewerkt: 26 januari 200619 jaren door tjah77
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337680 Ik wou even mededelen we zijn al een tijd(je) geleden gestopt.
Geplaatst: 4 april 200619 jaren comment_382137 ik wil ook meedoeen maar wat meer uitleg please ( ik heb sinds een week lcs en heb cheatdevice)
Geplaatst: 4 april 200619 jaren comment_382139 Dit project is gestopt denk ik, je bumpt een topic. Tjah77 laat zich nooit meer zien... En als je kon lezen zag je dat dogwatch zei dat het project gestopt is...
Geplaatst: 14 april 200619 jaren comment_390607 Dit project is gestopt denk ik, je bumpt een topic. Tjah77 laat zich nooit meer zien... En als je kon lezen zag je dat dogwatch zei dat het project gestopt is... ja ik had het topic niet afgelezen
De ultieme movie van gta: lcs.
Iedereen dat meewerkt maak een stukje van de film(afgesproken; wie,wat,waar,... ) zodat het allemaal goed aangeplakt kan worden.
Voorbeeld:
Leden:
Tjah77(leider)
Dogwatch(Lid)
Quinton(SUPERlid)
Oja, salvetor leone (ofzo
) en quinton mogen zich zeker aanmelden, zij kunnen dit goed. 
Meld je hier aan en indien je dit wilt kan je ook een filmpje van je laten zien.(NIET VERPLICHT
)
Bewerkt: door tjah77