Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324694 Heey ik heb weer zin in een battle Onderwerp: Voetbal Soort design: Wallpaper Size design: Wallpaper Size Render: ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Hier is de mijne: Hier is ie ik geef maar de link want plaatje is te groot Bewerkt: 25 januari 200619 jaren door The Italian
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324697 Als je een battle wil doen, zul je wel een lijstje moeten maken waar de wallpaper aan moet voldoen Edit: ik poste net nadat jij je lijstje had geplaatst, sorry. Bewerkt: 25 januari 200619 jaren door General Lee
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren Auteur comment_326523 Nog iemandt zin in een Wallpaper battle tegen mij
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren Auteur comment_329865 Halloooooooooo IEMANNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDT
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330060 Woow Triple post... Dat is dus niet de bedoeling... Wanneer niemand reageert, wil dat zeggen dat er niemand geïnteresseerd is. Het is het beste wanneer je dit dan gewoon laat rusten, en gewoon een nieuwe battle start met een ander onderwerp ofzo...
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren Auteur comment_331225 Woow Triple post... Dat is dus niet de bedoeling... Wanneer niemand reageert, wil dat zeggen dat er niemand geïnteresseerd is. Het is het beste wanneer je dit dan gewoon laat rusten, en gewoon een nieuwe battle start met een ander onderwerp ofzo... Oke sorry voor de triple post heb ik zo gedaan zodat ik aandacht kreeg >>> Door .Levi.: Duurt te lang voordat de battle begint. Closed neem contact op met Slimm of mij als je hem weer open wilt.<<< Bewerkt: 10 april 200619 jaren door .Levi.
Heey ik heb weer zin in een battle
Onderwerp: Voetbal
Soort design: Wallpaper
Size design: Wallpaper Size
Render: ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
Hier is de mijne:
Hier is ie ik geef maar de link want plaatje is te groot
Bewerkt: door The Italian