Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25521 wa vinden julie daar van dat de soundtrack van gta sa samen met interscope records wordt gemaakt ?? ik vindt da wel cooool!!
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26104 Nee, ik zeg het gewoon voor de grap <_< Je research is dan van erg grootte klasse, je bent zelfs niet eens tot de site van Interscope gekomen :o http://www.interscope.com/artists/
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26109 ik had research gedaan ja,en ik heb nix gevonden dus dacht ik nou,2pac heeft zich vast niet geregistreerd bij interscope ahahah die staat notabene boven aan in de lijst :lol: :lol: :lol: je hebt zeker wel goed gezocht he
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26110 nou ik had alles geprobeerd te zoeken met interscope maar nix gevonden :blink:
Geplaatst: 6 september 200420 jaren comment_26111 nou ik had alles geprobeerd te zoeken met interscopemaar nix gevonden :blink: Volgende keer beter 'researchen' dan :lol:
wa vinden julie daar van dat de soundtrack van gta sa samen met interscope records wordt gemaakt ?? ik vindt da wel cooool!!