January 26, 200620 yr Ik heb nu een eigen server en alles werkt prima, alleen wat zijn zijn de admin commands? Dus hoe doe ik een andere race etc.
January 26, 200620 yr Typ in de console (Toets: F8) (Als je bent ingelogd als admin) '/rcon help'. Et voila.
January 26, 200620 yr Even verbeteren: type 'rcon help' in de console, en het komt eruit rollen! Inloggen doe je met 'rcon_login <pass>'. Dat wachtwoord moet je apart vermelden met je nickname in mtaserver.conf! Voorbeeld: Admin Goliat Mijnmooiewachtwoord Edited January 26, 200620 yr by JGuntherS
January 26, 200620 yr Author ok bedankt mense 't isz gelukt. Nog een vraagje nu staan er alleen de standaart maps in de MTA server van gtagames.nl komen er ook nog anderen? Edited January 26, 200620 yr by Goliat
January 26, 200620 yr ok bedankt mense 't isz gelukt.Nog een vraagje nu staan er alleen de standaart maps in de MTA server van gtagames.nl komen er ook nog anderen? Ja denk het wel Er zijn toch al Custom maps?
January 26, 200620 yr Author Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven?
January 26, 200620 yr Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Break of Destruction Derby en nog 1?
January 27, 200620 yr Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Break of Destruction Derby en nog 1? Deze zijn standaard maps
January 27, 200620 yr Author Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Break of Destruction Derby en nog 1? Deze zijn standaard maps nu heb ik eigenlijk nog geen antwoord op mijn vraag: komen er wel of niet costums maps op de MTA server van gtagames.nl?
Ik heb nu een eigen server en alles werkt prima, alleen wat zijn zijn de admin commands?
Dus hoe doe ik een andere race etc.