January 26, 200620 yr Daarjuist heb ik een missie gedaan(RIOT ) maar ik kreeg daarna een telefoon van Sweet (ik had pistol vast met hitman skill) en toen had CJ 2 telefoons vast Is dit jullie ook al overkomen? check de pic Edited January 26, 200620 yr by vegetassj22
January 27, 200620 yr R* heeft volgens mij niet veel aandacht besteed aan mobielen er was zelf iemand die werd gebeld en de mobiel bleef haken toen kon je er mee slaan ook en bij mij was het ook eens heel eng ik had een tec9 ofzo in mijn hand ik werd gebeld door catalina en ik nam op in de auto bleef ze haken.
January 27, 200620 yr Wahaha ik heb nog nooit problemen gehad met mijn telefoon;)ziet er btw wel leuk uit hoor,leuke CJ op dat plaatje:P!!
January 27, 200620 yr Ik weet hoe dit komt. Je kan namelijk ook als je de telefoon afduwt en heel snel overschakeld naar een Uzi dan krijg je een schietende telefoon en dit is het geval maar je hebt de scietende GSM al vast. Dit is inderdaad een erg grote fout, maar R*... zo erg is het toch niet. R* is ook niet perfect dus ik vind het niet zo erg. Lol nog een glitch, op de achtergrond zit die Brandweer in die boom. Jouw spel zit vol bugs. __________________________ Giorgo Edited January 27, 200620 yr by Giorgo
January 29, 200620 yr Eigenlijk moest dit in de Glitches & Bugs topic. Hier een link om er heen te gaan. klik hier
January 29, 200620 yr Ik heb gehad dat als hij liep hij de tlefoon weg deed terwijl je belde. en dan nam hij de telefoon weer op maar ik heb dat nog nooit gezien.
January 29, 200620 yr hehe grappig nog nooit gehad een vriend van mij wel en ik heb het ook al veel geprobeerd maar zonder succes Edited January 29, 200620 yr by gta idiood
Daarjuist heb ik een missie gedaan(RIOT ) maar ik kreeg daarna een telefoon van Sweet (ik had pistol vast met hitman skill) en toen had CJ 2 telefoons vast
Is dit jullie ook al overkomen?
check de pic
Edited by vegetassj22