Jump to content
Geplaatst:
comment_325253

Wie is jou favo Grove St. Homie? Zeg ook ff waarom!

Ik vind Ryder de stoerste, hij is echt altijd de gangsta met een grote joint in z'n handen.

Sweet vind ik te serieus en Smoke vind ik te dik :puh: , en Kendl, ik vind dat die er niet echt bij hoort, maar ze is toch CJ's zus.

Favoriete Grove St. Homie 21 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is jou favoriete Grove St. Homie?

• Sweet, omdat...
      10
    • Smoke, omdat...
      3
    • Ryder, omdat...
      3
    • Kendl, omdat...
      0
    • Ik vind CJ zelf het coolst, maar omdat je met hem speelt zal ik in een bericht ff uitleggen wie ik na hem het coolst vind.
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_325260

Ik vind CJ het beste omdat hij tenminste loyaal is aan de Grove Street, en hij is niet zo als die drugsverslaafde Ryder en die dikke Smoke, dus hij is voor mij de beste.

En na CJ komt Sweet, omdat hij ook loyaal is aan Grove Street en hij is je broer. :puh:

Bewerkt: door General Lee

Geplaatst:
comment_325263
Ik vind CJ het beste omdat hij tenminste loyaal is aan de Grove Street, en hij is niet zo als die drugsverslaafde Ryder en die dikke Smoke, dus hij is voor mij de beste.

CJ loyaal tegen over the grove, helemaal niet.

hij keert 2x zijn rug toe naar grove st.

ik vind Sweet want hij is door en door een Grove Gang*

Geplaatst:
comment_325267

Ok, eerst sloot hij zich af van Grove Street door naar Liberty City te vluchten, maar toen hij terugkwam, gaf hij zich helemaal voor de Grove en roeide de Ballas nog eens uit.

Geplaatst:
comment_325269
Ok, eerst sloot hij zich af van Grove Street door naar Liberty City te vluchten, maar toen hij terugkwam, gaf hij zich helemaal voor de Grove en roeide de Ballas nog eens uit.

Hij ging ook nog weg naardat Sweet in het ziekenhuis lag.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_325273
Ja, dat kwam doordat C.R.A.S.H hem meenam naar de Badlands, maar we gaan teveel offtopic nu.

Idd, daar kon CJ niet veel aan doen, hij was liever bij Sweet gebleven.

Geplaatst:
comment_325344

En na CJ komt Sweet, omdat hij ook loyaal is aan Grove Street en hij is je broer. :puh:

Same Here :D

Geplaatst:
comment_325347

Ja, dat kwam doordat C.R.A.S.H hem meenam naar de Badlands, maar we gaan teveel offtopic nu.

Idd, daar kon CJ niet veel aan doen, hij was liever bij Sweet gebleven.

maar bij de missie dat je sweet uit de gevangenis haalt wil cj helemaal niet terug neer grove st.

Geplaatst:
comment_325386
Ik heb smoke alleen jammer dat ie naaar die green sabre club gaat!!! :N:ch:

Uhhm vat het niet verkeerd op maar hij ging naar ballas.

Ik vind Sweet erg loyaal voor Grove Str.

Hij riskeert zijn leven voor Grove Str.

Geplaatst:
comment_325414

Sweet, want hij is de enigste die altijd trouw is geweest aan de grove street gang. CJ vluchte naar Liberty City, Big Smoke en Ryder zijn verraders en Kendl hangt de hele dag rond bij die Cesar en geeft ook geen ene moer om grove street. Dus duidelijk Sweet

Bewerkt: door julio

Geplaatst:
comment_325504

Ryder, een gast die zigzelf stoer vind, een vent dien toen die 9 was van de school was afgetrapt omdat hij in drugs dealde en een leraar met ballas kleuren in elkaar sloeg, verder Sweet en daarna de 'slimme' Smoke die altijd vanuit z'n boek praat.

W8 ik vind ze allemaal wel lagge!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.