Geplaatst: 26 januari 200619 jaren comment_325299 Hij is niet zo lang geleden uit. Maar ik heb hem gedownload en gespeeld en het was FUN!!!!! Hij is 600MB groot (Download) Tja meer worden heb ik niet. Audition Stap 1. Download de cilent Stap 2. Registeer je hier Stap 3. Als je alles klaar hebt moet je niet via Bureaublad starten maar via de Website daar zie je een logo en daar moet je aan klikken en dan gaat het spel starten. Stap 4. EnJoY! Op deze logo moet je klikken bij de website om te spelen. Bewerkt: 26 januari 200619 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325340 Ik zal vanavond is ff een kijkje nemen of dit wat is...
Geplaatst: 31 januari 200619 jaren Auteur comment_329155 *Verwijderd redens Privë* Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Bewerkt: 31 januari 200619 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330724 *Verwijderd redens Privë*Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Neej heb hem nog niet bekeken, vertel jij er is iets over...
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren Auteur comment_331261 *Verwijderd redens Privë* Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Neej heb hem nog niet bekeken, vertel jij er is iets over... Er staan toch screenshots over die site maar goed ik vind hem nu al saai FUN blijft het nog altijd Bewerkt: 3 februari 200619 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_331366 *Verwijderd redens Privë* Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Neej heb hem nog niet bekeken, vertel jij er is iets over... Er staan toch screenshots over die site maar goed ik vind hem nu al saai FUN blijft het nog altijd Ik volg je niet helemaal je geeft 2 tegenstrijdige kritieken op die game
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren Auteur comment_335142 1.Dance 2.MMORPG 3.Tja beetje hoe je levels met vechten nu is dat met dansen.
Hij is niet zo lang geleden uit.
Maar ik heb hem gedownload en gespeeld en het was FUN!!!!!
Hij is 600MB groot (Download)
Tja meer worden heb ik niet.
Audition
Stap 1. Download de cilent
Stap 2. Registeer je hier
Stap 3. Als je alles klaar hebt moet je niet via Bureaublad starten maar via de Website daar zie je een logo en daar moet je aan klikken en dan gaat het spel starten.
Stap 4. EnJoY!
Op deze logo moet je klikken bij de website om te spelen.
Bewerkt: door AmsterdamBoy