Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325420 hallo, ik vroeg me af hoe je voor vc de engine moet veranderne is er een tut. voor ?
Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325429 Daar valt geen tut over te maken, er zijn eindeloze mogeljkheden die je ermee kunt doen, wat je wilt kunt doen is tuts lezen over de HEX Editor met dat programma kun je het onder andere mee openen
Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325897 Ik denk dat je wat meer nodig hebt dan alleen een tutorial om dit onder de knie te krijgen
Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325928 Idd, mijn nonkel is mij nu een beetje ASM (Hex code) aan het leren. Niet bepaald makkelijk. Ik kan nu al Cracks[/font] maken. Greetz
Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325933 Daar valt geen tut over te maken, er zijn eindeloze mogeljkheden die je ermee kunt doen, wat je wilt kunt doen is tuts lezen over de HEX Editor met dat programma kun je het onder andere mee openen Niet helemaal, er zijn dingen die je niet kan aanpassen, bijvoorbeeld hard coded dingen. Het is bij modding meestal ook niet de engine die je aanpast.
hallo, ik vroeg me af hoe je voor vc de engine moet veranderne is er een tut. voor ?