Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325988 Ik weet dat ik vandaag nogal wat topics heb gestart en dit is voor vandaag de laatste, maar ik wil toch nog ff ergens over discussieren: Heb jij altijd veel of weinig wapens bij je? Bijv.: Ben jij iemand die zegt "Geef mij maar een Desert Eagle en een Tec-9, dan red ik mezelf wel." of "Ik moet van elk soort wapen 1 hebben, zodat ik overal op voorbereid ben." Ikzelf: Ik droeg vroeger nooit veel wapens bij me, maar nu ik in Las Venturas ben draag ik een heel arsenaal mee. De wapens die ik nu bij me heb: - Nightstick - 9mm - Tec-9 - Combat Shotgun - Minigun - Sniper Rifle - M4 - Remote Satchel Charges
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_327957 Ik heb meestal bij: Honkbalknuppel 9mm MP5 AK47 Shotgun
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_327976 Ik heb altijd een: Silenced 9mm of Desert Eagle Mini SMG, SMG of Tec-9 Sawn-Off Shotgun of Combat Shotgun M4 of AK47 Minigun Molotov Coctails Baseball Bat
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_328222 Ik: -boksbeugel -Sniper ( ben ik erg goed mee! ) -Ander zwaargeschut -9mm ( kan ik ook mee overweg ) ik kan met een mes of met blootte handen zelfs overleven!
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_328318 Slot 1: Brass Knuckles Slot 2: Spraycan Slot 3: Silenced 9 mm Slot 4: S.P.A.S. Shotgun Slot 5: Heat Seeking RL Slot 6: Sniper Slot 7: Tec-9
Ik weet dat ik vandaag nogal wat topics heb gestart en dit is voor vandaag de laatste, maar ik wil toch nog ff ergens over discussieren:
Heb jij altijd veel of weinig wapens bij je?
Bijv.: Ben jij iemand die zegt "Geef mij maar een Desert Eagle en een Tec-9, dan red ik mezelf wel."
of
"Ik moet van elk soort wapen 1 hebben, zodat ik overal op voorbereid ben."
Ikzelf:
Ik droeg vroeger nooit veel wapens bij me, maar nu ik in Las Venturas ben draag ik een heel arsenaal mee.
De wapens die ik nu bij me heb:
- Nightstick
- 9mm
- Tec-9
- Combat Shotgun
- Minigun
- Sniper Rifle
- M4
- Remote Satchel Charges