Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25609 Welkom op het forum, Melior! Maar je moest deze screenie neerzetten bij favo screenshots in het praat-forum... Kijk voortaan eerst of er een al bestaande topic is! Ik wens je een leuke tijd op het forum! Bewerkt: 4 september 200420 jaren door Melchior
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25611 Nou, dat lijkt me vanzelfsprekend, er is al een topic over!
Geplaatst: 4 september 200420 jaren Auteur comment_25612 o hehe sorry ik had amper gezien dat er al een stond
Geplaatst: 4 september 200420 jaren Auteur comment_25613 jee man weet ik veel en je bent wel een wannabe moderator of niet ? Bewerkt: 4 september 200420 jaren door Melior
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25614 Melior, je hebt nu 2 berichten achter elkaar gepost. Dat wordt gezien als spammen en daar kun je een waarschuwing voor krijgen. Edit daarom altijd je bericht netjes met de edit-knop, rechts-bovenaan in je bericht. Lees altijd eerst ff de regels Ik kan deze screenshot ook niet weghalen want ik ben geen moderater. Nogmaals een leuke forum-tijd toegewenst!
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25615 Melior, je hebt nu 2 berichten achter elkaar gepost.Dat wordt gezien als spammen en daar kun je een waarschuwing voor krijgen. Edit daarom altijd je bericht netjes met de edit-knop, rechts-bovenaan in je bericht. Lees altijd eerst ff de regels Ik kan deze screenshot ook niet weghalen want ik ben geen moderater. Nogmaals een leuke forum-tijd toegewenst! Meester Melchior! :lol:
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25616 Mmm, ''Geheim van Rotterdam'' gelezen? Daarin komt ook een ''meester Melchior'' voor! :lol:
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25623 Ik dacht ik zet ook maar is een screenie neer Haha :lol: Leuke screen En welkom op het forum
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25714 haha geinige screenshot maar hoe kan het dat het mistig is in mta? En Welkom op het forum
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25783 Yeah, klopt.. Soms is dat wel irritant.. Bijvoorbeeld als het donker is en ook nog mistig In onze GTAgames.nl server kunnen we stralend weer maken wanneer jullie maar willen!
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25787 Yeah, klopt.. Soms is dat wel irritant.. Bijvoorbeeld als het donker is en ook nog mistig In onze GTAgames.nl server kunnen we stralend weer maken wanneer jullie maar willen! Lol... Je bent en blijft trots he Haha... Admin Freak... W00t... Fear :ph34r: Leuke screen, maar ik zie dit wel vaker Melior , heb het ook al eens erger gezien met die nek... Maar ach....
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25830 Leuke screen, maar ik zie dit wel vaker Melior , heb het ook al eens erger gezien met die nek... Maar ach.... Jah daar heb ik ook screenies van gezien.. Haha daar zat die nek helemaal omgekeerd enzo maare nog nooit 0.4 gebeurt..
Ik dacht ik zet ook maar is een screenie neer