Jump to content
Geplaatst:
comment_326326

Het viel me op dat er geen GTA2 Quiz topic was. :N

Het werkt zo:

Ik stel een vraag en degene die het goed heeft mag de volgende vraag stellen.

Even de verdere regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Vraag 1:

Welke cheat moet je op de Playstation invoeren om alle levels te krijgen?

• Reacties 614
  • Bezichtigingen 140.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_405016
De echte naam is niet bekend. Daarom wordt het meestel Anyware City genoemd, wat zoiets als 'ergens' stad betekent.

Damn, best wel grote fout. :$ Ik weet niet hoe ik erop kwam, maar het moet natuurlijk Anywhere City zijn.

Anyway, nekst kuestion:

Er is een missie, waarvan de naam gelijk is aan een bekend liedje uit GTA2. Hoe heten het liedje, de missie en de gang waarvan je de missie krijgt?

Geplaatst:
comment_406224
TAXI DRIVERS MUST DIE! De 2de missie van de rode telefoon van de Loonie is het Fruitbat gebied.

Alsjeblief.

Dat is goed. Ik had btw niet eens gevraagd welke telefoon het was. UR next, MrKookie.

Bewerkt: door Flying Dutchman

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_465204

Sorrie voor de vertraging van 3 maanden. :puh: (Lijkt de NS wel :D ). Ik was vergeten dat ik aan de quiz meegedaan had. :$

@ Svenie: Bedankt voor de pb ter herrinering. ;)

Volgende vraag: Wat is er speciaal aan sommige Land Roamers die rondrijden als je het leger achter je aan hebt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.