Jump to content
Geplaatst:
comment_326326

Het viel me op dat er geen GTA2 Quiz topic was. :N

Het werkt zo:

Ik stel een vraag en degene die het goed heeft mag de volgende vraag stellen.

Even de verdere regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Vraag 1:

Welke cheat moet je op de Playstation invoeren om alle levels te krijgen?

• Reacties 614
  • Bezichtigingen 140.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_465209
Volgende vraag: Wat is er speciaal aan sommige Land Roamers die rondrijden als je het leger achter je aan hebt?

Er is een Machinegun aan boord (Vehicle Machine Gun).

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_473808

Volgende vraag: Wat is er speciaal aan sommige Land Roamers die rondrijden als je het leger achter je aan hebt?

Er is een Machinegun aan boord (Vehicle Machine Gun).

En hij kan 360' graden ronddraaien. Net als de brandweer of tank ^_^

( Bijzonder handig als er een copcar achter je rijd! )

Bewerkt: door rems GTA

Geplaatst:
comment_476051

Land Roamers hebben geen machine gun (Dat zijn de Armed Land Roamers). Wanneer je een gewone Land Roamer tegenkomt, is dat meestal wanneer je een wanted level van zes sterren hebt. De Land Roamer achtervolgt je dan en de twee inzittenden proberen je uit je voertuig te trekken.

Geplaatst:
comment_476057
Land Roamers hebben geen machine gun (Dat zijn de Armed Land Roamers). Wanneer je een gewone Land Roamer tegenkomt, is dat meestal wanneer je een wanted level van zes sterren hebt. De Land Roamer achtervolgt je dan en de twee inzittenden proberen je uit je voertuig te trekken.

Dat reken ik maar goed. Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat de Armed Land Roamers, met machine geweer dus, soms door mensen in burger kleding worden bestuurd, niet door militairen dus.

Anyway: Next one for de Eekhoorn. :D:puh:

Geplaatst:
comment_477963

Nee, ook niet.

Hint:------------------------------------------------------------------------------------------Check the GTA2 site!------------------------------------------------------------------------------------------[/font].

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.