Jump to content
Geplaatst:
comment_326326

Het viel me op dat er geen GTA2 Quiz topic was. :N

Het werkt zo:

Ik stel een vraag en degene die het goed heeft mag de volgende vraag stellen.

Even de verdere regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Vraag 1:

Welke cheat moet je op de Playstation invoeren om alle levels te krijgen?

• Reacties 614
  • Bezichtigingen 140.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_608627

De film speelt zich af in 1999 en de game in 2013. Daar komt nog bij dat Claude Speed in de film het loodje legt, wat het dus theoretisch gezien onmogelijk maakt dat hij in de game nog leeft.

Geplaatst:
comment_608673
De film speelt zich af in 1999 en de game in 2013. Daar komt nog bij dat Claude Speed in de film het loodje legt, wat het dus theoretisch gezien onmogelijk maakt dat hij in de game nog leeft.
Je zit op goede weg, maar het heeft met de auto's te maken i.p.v. met Claude Speed.
Geplaatst:
comment_608686
Er zijn andere auto's in 2013 als in 1999. (Dit is een gok)
Beetje vreemd geformuleerd maar hier komt het op neer. In de film zien de auto's er normaal uit, van deze tijd. Daarbij zijn het echt bestaande merken. Denk hierbij aan de BMW waarin Claude Speed rijdt waarvan het merk zeer duidelijk in beeld komt. In het spel daarentegen worden fictieve merken gebruikt en hebben de auto's een veel meer futuristische look meegekregen. (Hoewel ik eerder vind dat sommigen eruit zien als een auto uit de jaren '30-40, denk aan de A-Type.)

Volgende vraag voor jou, 'Donald F. Duck'.

Geplaatst:
comment_608754
Hoe heet het eiland waar een gang rondhangt wat altijd je vijand blijft?
Area 3 of het Industrial District. De gang bevindt zich helemaal bovenaan links op de map op 'Mad Island'.

Bewerkt: door VforV

Geplaatst:
comment_609160

Ray Larabie, tevens de ontwerper van het Priceown lettertype & voertuigen in GTA:London, heeft voor GTA2 nieuwe voertuigen gemaakt, helaas zijn deze nooit ingame gekomen omdat deze niet door R* zijn goedgekeurd, misschien omdat ze té modern waren?

Geplaatst:
comment_610290

Welke persoon moet je in het begin van het spel gaan ophalen bij het ziekenhuis omdat hij een plastische operatie heeft laten uitvoeren? En met wel voertuig moet je die persoon gaan ophalen?

Bewerkt: door Nicsan

Geplaatst:
comment_610370

Ik zou de missie Get Gama Rei! nu niet echt een beginmissie noemen, want deze behoort tot de gele telefoons van de Yakuza. Maar om een antwoord op je vraag te geven: de persoon die je moet ophalen heet Gama Rei. De wagen waarmee je hem moet ophalen is volgens mij ophalen een Medicar, maar dit ben ik helaas niet zeker. :)

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.