Jump to content
Geplaatst:
comment_326326

Het viel me op dat er geen GTA2 Quiz topic was. :N

Het werkt zo:

Ik stel een vraag en degene die het goed heeft mag de volgende vraag stellen.

Even de verdere regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Vraag 1:

Welke cheat moet je op de Playstation invoeren om alle levels te krijgen?

• Reacties 614
  • Bezichtigingen 140.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_986195

Aangezien haast niemand post, zocht ik effe en vond dat het Sex & Reproductive Systems betekend.

Hoewel het waarschijnlijk niet erg makkelijk is om een redelijke vraag te bedenken die NIET in de wiki staat. :puh:

Ik kan zelf niks bedenken, dus eens kijken wie als eerste een vraag kan verzinnen.

Het is best lastig iets orgineels te vinden wat niet met modden te maken heeft.

Geplaatst:
comment_990507

Wat ik me nog herinner is dat er een grote banjo in de naam van die bar stond. Ik opteer voor "The Old' Banjo". (Of The Ol' Banjo). Ik heb de naam nooit echt duidelijk kunnen lezen.

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_990624
Wat ik me nog herinner is dat er een grote banjo in de naam van die bar stond. Ik opteer voor "The Old' Banjo". (Of The Ol' Banjo). Ik heb de naam nooit echt duidelijk kunnen lezen.

Goed genoeg voor mij. :dans: Je kon het onder andere ook bij bepaalde missies lezen. Dus Svenie mag de volgende vraag stellen.

Geplaatst:
comment_991850

Goed genoeg voor mij. :dans: Je kon het onder andere ook bij bepaalde missies lezen. Dus Svenie mag de volgende vraag stellen.

Wil jij voortaan even wachten? Ik had mijn vraag nog lang niet goedgekeurt. :7

Maarja, het was wel goed. Dus ga maar verder. :puh:

Geplaatst:
comment_992899

Wil jij voortaan even wachten? Ik had mijn vraag nog lang niet goedgekeurt. :7

Maarja, het was wel goed. Dus ga maar verder. :puh:

Sorry. :$

Geplaatst:
comment_995604

Het is inmiddels al 4 dagen geleden dat Svenie de vraag goed heeft beantwoord. Dat is dus langer dan twee dagen, waarna een willekeurig iemand een nieuwe vraag mag stellen. Ga dus je gang :)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1017220

Er zijn alweer weinig posten, en die ene antwoord lijkt me wel overduidelijk correct.

Dus heb ik effe een vraag verzonnen waarvan de antwoord NIET direct in de Wiki staat!

Waarmee kan je jezelf nog ook redden als je in brand staat, behalve invunrability?

Verder geen hints, maar het zal wel niet ZO moeilijk zijn, denk ik.

En het is in ieder geval geen health, dat vertraagt je dood alleen maar. :puh:

Edit: Wat offtopic, maar ik merk op dat me rank geval naar Auto dief is verandert, dat is wel HEEL erg toepasselijk. :puh:

Bewerkt: door CarThief

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.