Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

"Aanloop" naar End of the line

hoeveel % van alle hoods moet je overnemen in heel Los Santos? :) Heb al wel een behoorlijk stukje dus was benieuwd.....ps: ik neem aan toch alleen vijandelijke hoods en niet de neutrale? of komen die nog beschikbaar?

thnx :)

Featured Replies

Wat bedoel je precies met neutrale Hoods? Bedoel je de stukken die geen kleur hebben? Zo ja: Die komen niet beschikbaar.

Om nog even antwoord te geven op je vraag hoeveel % van alle Hoods je over moet nemen: Het was geloof ik 33 % of 35 %. 1 van de 2, maar daar zul je wel achter komen. ;)

Veel succes!

Voordat je de laatste missie start moet je 35% van alle hoods in bezit hebben. Als je genoeg hoods in bezit hebt krijg je wel een telefoontje van Sweet. Die vertelt dat je dan genoeg hoods overgenomen hebt. Je moet alle paarse en gele hoods overnemen, dat zijn de Ballas en de Vagos. Deze hoods neem je over door 3 Ballas/Vagos te vermoorden in de desbetreffende hood. Dan zul je 3 waves moeten overleven, de eerste is het gemakkelijkst en de laatste het moeilijkst. Als je ze allemaal wint wordt die hood van je.

Edit: Je moet in ieder geval 20 hoods overnemen om een telefoontje te krijgen ;) !

Edited by Ruurd31

Rond de 30 %

(Ik vind het saai te doen)

Maar end of the line is leuk :Y

Markolie

En nu voor alle duidelijkheid, je moet 35% van alle hoods hebben om end of the line te kunnen spelen.

Markolie, ik zie je nu al een paar topics bumpen met antwoorden die al gegeven zijn. Zelfde geld voor djbackdoor.

Ik stel voor om de regels eerst eens goed door te lezen: klik

Laat dit topic dus nu maar rusten...