Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326628 Hallo iedereen, Ik ga volgende week een Playstation Portable halen. Ik wil Need For Speed most wanted kopen,maar ik wil graag nog een spel; dus wil ik weten: is LCS het kopen waard? Is het leuk in vergelijking met San Andreas,zijn de missies te doen en leuk? Alvast Bedankt.
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326632 Hallo iedereen,Ik ga volgende week een Playstation Portable halen. Ik wil Need For Speed most wanted kopen,maar ik wil graag nog een spel; dus wil ik weten: is LCS het kopen waard? Is het leuk in vergelijking met San Andreas,zijn de missies te doen en leuk? Alvast Bedankt. Hier is al een topic over maar het is best leuk er zijn een paar hele leuke missies en zij missies.
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326640 Er zijn veel voertuigen en veel missies... Met het cheatdevice kan je superveel lol beleven.
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326701 zou het zeker doen maar ik heb need for speed most wanted maar ook lcs maar alle bij zijn vet cool maar als ik jou was zou ik gta lcs doen want dan kun je meer dingen doen dan need for speed most wanted teminste dat zou ik doen groetjes roneri
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326811 mijn argumeten voor lcs te kopen:mooie nieuwe storyline leuke zijmissies opnieuw liberty city met kleine veranderingen wagens en wapens zijn dik in orde mooie muziek (niet zo goed als vice city)maar toch de vrije game ruimte blijft leuk
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326994 Ik wil Need For Speed most wanted kopen, Persoonlijk zou ik wachten op een prijsdaling. In het Official PS2 Magasine (UK) stonden er 2 beoordelingen. Eén voor NFSMW (PS2) en die kreeg 8/10, en één voor NFSMW 5-1-0 (PSP) en die kreeg maar 6/10. Bij de PSP-versie stond er bij. "If you want fast cars, your money's better spend on Burnout or Ridge Racer" Aan jouw de keuze dus. Is LCS het kopen waard? Ook hiervoor zou ik wachten tot een prijsdaling. Zelf heb ik hem gekocht van toen hij uitkwam maar een topper vind ik het niet (korte verhaallijn, frustrerend moeilijke missies enz.). Ook hier aan u de keuze.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren Auteur comment_327482 Oke bedankt iedr1 ik ga hem denk ik toch halen!!
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334453 Ik ga geen psp speciaal kopen voor lcs maar hj is wel cool (Jammer dat die niet op de pc is)
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334456 Ik ga geen psp speciaal kopen voor lcs maar hj is wel cool (Jammer dat die niet op de pc is) Hij komt rond april uit voor PS2 (als je die hebt).
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334459 (frustrerend moeilijke missies enz.). Ik vind dat dat van persoon tot persoon afhangt. Ik vond ze namelijk niet echt zo moeilijk. In SA had je moeilijkere missies En qua verhaallijn is hij ongeveer even lang als GTAIII schat ik.
Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_351645 komt ie eigg ook op XBOX uit ? Grote kans dat hij ook op pc of xbox uit komt ja, alhoewel het nog niet officeel is aangekondigt zijn er wel sterke geruchten
Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_351647 @ice cube: Volgens mij niet(excuse me if i am rong ) edit Pimp is me voor maar had als op "add reply" geklikt Bewerkt: 1 maart 200619 jaren door Curtis Jackson
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_352933 Volgens mij komt ie wel uit op Xbox en PC, maar dit zal dan weer een half jaar later zijn. (Zoals gewoonlijk.)
Hallo iedereen,
Ik ga volgende week een Playstation Portable halen.
Ik wil Need For Speed most wanted kopen,maar ik wil graag nog een spel;
dus wil ik weten: is LCS het kopen waard?
Is het leuk in vergelijking met San Andreas,zijn de missies te doen en leuk?
Alvast Bedankt.