Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25682 er staat dat ik een colombianse auto moet stelen en daarna naar een ,een of andere plek moet rijden maar wat is die colombianse auto nou ik ben egt al die auto´s afgegaan om te kijken of de missie begon ik zit ongeveer bij de 28 %
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25696 die zwarte met vlammen is uit GTA:VC. degene die bradley zoekt is een cartel cruiser. plaatje
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25720 die zwarte met vlammen is uit GTA:VC. degene die bradley zoekt is een cartel cruiser. plaatje :huh: ach f*ck ik dacht da het over vc gind srry
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25740 Ze rijden veel rond bij de columbian cartels!! dus vlak bij je hide out in level 2... ze zitten ook in level 3 aleen die heb jij geloof ik nog niet :lol:
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25876 die zwarte met vlammen is uit GTA:VC. degene die bradley zoekt is een cartel cruiser. plaatje Er is ook een met vlammen in gta3 hoor! Die van de Diablo's! De naam is: Diablo Stallion, ze rijden in hepburn heights!
er staat dat ik een colombianse auto moet stelen en daarna naar een ,een of andere plek moet rijden maar wat is die colombianse auto nou ik ben egt al die auto´s afgegaan om te kijken of de missie begon
ik zit ongeveer bij de 28 %