Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326907 Hoi Ik ben niet echt goed in het scripten, maar ik kijk graag door verschillende .ide's and .dat's Nu ben ik in carmods.dat dit tegengekomen... # # filename: carmods.dat # # description: List of cars and the mods that can be added to these cars # link bntl_b_ov, bntr_b_ov bntl_b_sq, bntr_b_sq wg_l_b_ssk, wg_r_b_ssk wg_l_c_j, wg_r_c_j wg_l_a_j, wg_r_a_j wg_l_a_f, wg_r_a_f wg_l_c_f, wg_r_c_f wg_l_a_s, wg_r_a_s wg_l_c_s, wg_r_c_s wg_l_a_u, wg_r_a_u wg_l_c_u, wg_r_c_u wg_l_a_l, wg_r_a_l wg_l_c_l, wg_r_c_l wg_l_a_st, wg_r_a_st wg_l_c_st, wg_r_c_st wg_l_lr_bl1, wg_r_lr_bl1 wg_l_lr_br1, wg_r_lr_br1 wg_l_lr_sv, wg_r_lr_sv wg_l_lr_rem1, wg_r_lr_rem1 wg_l_lr_rem2, wg_r_lr_rem2 wg_l_lr_slv1, wg_r_lr_slv1 wg_l_lr_slv2, wg_r_lr_slv2 wg_l_lr_t1, wg_r_lr_t1 end mods admiral, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw alpha, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw (nog veel meer auto's, met bijbehorende mod stukken, kijk zelf maar in je eigen file om volledige code te zien) En op 't einde staat er dit: #fcr900, exh_bk_fc_sa, exh_bk_fc_ta, exh_bk_fc_tc, misc_a_bk_fc1, misc_a_bk_fc2, nto_bk_s, nto_bk_tw #bf400, exh_bk_bf_sa, exh_bk_bf_ta, exh_bk_bf_tc, misc_a_bk_bf1, misc_a_bk_bf2, nto_bk_s, nto_bk_tw #nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw #pcj600, exh_bk_pc_sa, exh_bk_pc_ta, exh_bk_pc_tc, misc_a_bk_pc1, misc_a_bk_pc2, nto_bk_s, nto_bk_tw end wheel 0, wheel_gn1, wheel_gn2, wheel_gn3, wheel_gn4, wheel_gn5, wheel_sr3, wheel_sr4, wheel_lr3, wheel_lr4, wheel_or1 1, wheel_sr1, wheel_sr2, wheel_sr3, wheel_sr4, wheel_sr5, wheel_sr6, wheel_lr1, wheel_lr2, wheel_gn1, wheel_gn2 2, wheel_lr1, wheel_lr2, wheel_lr3, wheel_lr4, wheel_lr5, wheel_sr1, wheel_sr2, wheel_gn4, wheel_gn5 end Hieruit kan ik opmaken dat rockstar ooit moto's liet modden...? Kan iemand eens uitzoeken of het effectief mogenlijk is (als men de ##'s verwijdert) om moto's te modden??? Alvast bedankt EDIT: Ok, ik heb zelf de #'s verwijderd, en toen liep het spel vast... zou iemand dit dieper kunnen uitzoeken? Bewerkt: 29 januari 200619 jaren door crappyshitdude
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren comment_329949 Ik snap je niet echt, leg het even wat duidelijker uit A.U.B.
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren comment_329960 Goed gevonden, de # geeft inderdaad aan dat sa die zin negeert Waarschijnlijk ontbreekt er wat in de exe of de scm Ik vind zoiezo dat R* slordig is geweest met bestanden
Hoi
Ik ben niet echt goed in het scripten, maar ik kijk graag door verschillende .ide's and .dat's
Nu ben ik in carmods.dat dit tegengekomen...
Hieruit kan ik opmaken dat rockstar ooit moto's liet modden...?
Kan iemand eens uitzoeken of het effectief mogenlijk is (als men de ##'s verwijdert) om moto's te modden???
Alvast bedankt
EDIT: Ok, ik heb zelf de #'s verwijderd, en toen liep het spel vast... zou iemand dit dieper kunnen uitzoeken?
Bewerkt: door crappyshitdude