Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326915 Hoe kan ik behalve Transfender de andere tuning shops krijgen?
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326918 Er is een andere genaamd weels arch anchels deze kun je krijgen wanneer je de eerste missie van wang cars hebt gedaan.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326919 Hoe kan ik behalve Transfender de andere tuning shops krijgen? Wheel Arch Angels krijg je nadat je Wang Car missies hebt gedaan.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326920 En de derde is Loco Low Co, en die krijg je vlak voor de missie "Cesar Vialpando" dat je met die auto moet gaan "dansen". Daarna kun je iedere lowrider in deze garage laten tunen.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren Auteur comment_326929 Ooh dus die is alleen voor lowriders thanx iedereen
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_326955 En de derde is Loco Low Co, en die krijg je vlak voor de missie "Cesar Vialpando" dat je met die auto moet gaan "dansen". Daarna kun je iedere lowrider in deze garage laten tunen. Misschien is dit wel handig om te weten, ik heb nog ergens een lijstje te staan. Je weet nu bij welke tuningshop je auto's kan tunen. Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Co: •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender: SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Hier (klik) kun je de voertuigen bekijken. Dan weetje ongeveer welke je kunt tunen. Bewerkt: 29 januari 200619 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_327012 En de derde is Loco Low Co, en die krijg je vlak voor de missie "Cesar Vialpando" dat je met die auto moet gaan "dansen". Daarna kun je iedere lowrider in deze garage laten tunen. Misschien is dit wel handig om te weten, ik heb nog ergens een lijstje te staan. Je weet nu bij welke tuningshop je auto's kan tunen. Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Co: •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender: SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Hier (klik) kun je de voertuigen bekijken. Dan weetje ongeveer welke je kunt tunen. ja daar is iets vaag hoor! Soms kan ik de rancher tunen en soms niet!
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_327059 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen, want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_327218 Je kan ook de everywhere unlocked glitch doen dan kun je vanaf het begin al auto's modden.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_327255 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen,want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Ik heb hem getuned! Maar de eerste keer dat ik met hem naar de Transfender ging kon ik hem niet tunen Maar de 2 keer kon ik hem wel tunen! en ik heb dar niets speciaal gedaan toen
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_327297 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen, want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Ik heb hem getuned! Maar de eerste keer dat ik met hem naar de Transfender ging kon ik hem niet tunen Maar de 2 keer kon ik hem wel tunen! en ik heb dar niets speciaal gedaan toen Zeker omdat je een auto had die niet getuned kon worden.
Geplaatst: 29 januari 200619 jaren comment_327358 Het is helemaal niet mogelijk om de Rancher te tunen, want als ik met een Rancher naar Transfender ga, zegt ie dat ie de Rancher niet kan tunen. Ik heb hem getuned! Maar de eerste keer dat ik met hem naar de Transfender ging kon ik hem niet tunen Maar de 2 keer kon ik hem wel tunen! en ik heb dar niets speciaal gedaan toen Zeker omdat je een auto had die niet getuned kon worden. ja maar daarna kon ik hem wel tunen eh!
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_327720 Je kan ook de everywhere unlocked glitch doen dan kun je vanaf het begin al auto's modden. en hoe dat dan !?
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_327721 Een Rancher is gewoon op geen enkele manier te tunen, ik heb het wel 100 keer geprobeerd, en telkens zegt ie dat ie deze wagen niet kan tunen. Dus de Rancher is uitgesloten.
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_327732 er is een mod uit dat je ALLE autos kan tunen ... ff zoeken ! Download hem Hier
Geplaatst: 30 januari 200619 jaren comment_328080 Je kan ook de everywhere unlocked glitch doen dan kun je vanaf het begin al auto's modden. en hoe dat dan !? Heb ik al een keer bij de bugs and glitches gepost: Je moet de eerste scene bekijken waarbij CJ op het vliegveld is als hij dan opgepakt wordt door Tenpenny moet je wachten totdat hij je met de auto naar Ballas territorium rijdt (bij de trein) dan moet je jetpack cheat invoeren en het filmpje afkijken, als het filmpje is afgelopen ben je dood en wordt je gespawned bij het Jefferson Hospital, dan zijn alle winkels, tattoo shops, mod shops en de interieuren die gebruikt zijn in missies (zoals Crack Den en de Meat Factory) OPEN.
Hoe kan ik behalve Transfender de andere tuning shops krijgen?