Jump to content
Geplaatst:
comment_327575

Ik heb een probleem met mijn pictogrammen ze hebben een grijze omheining, standaart zie je gewoon de tekst maar niet dat grijze er omheen, weet iemand hoe dit wegkan? Ik weet wel hoe ik de kleur moet aanpassen maar niet hoe ik de kleur weg moet krijgen.

Hier is me pc deskop..

achtergrondpc1dl.th.jpg

Alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_327700

Ik heb dit ook, ik weet wel hoe je die kleur veranderd maar ik denk dat je het weg wil halen, ik edit mijn post wel als ik weet hoe :Y

Ik ben er niet achter gekomen, misschien weet iemand anders het wel :?

Bewerkt: door SoH-Chief

Geplaatst:
  • Auteur
comment_328170

Ikkes ik heb precies hetzelfde als jou.. behalve dat olijfgroen dan maar dat maakt niks uit.

@DMWTM30, het is gekomen doordat ik grijze achtergrond deedt.

Nog iemand tips?

EDIT: Ja DMWTM30 ik ook firefox :Y

Kan iemand me helpen?

Bewerkt: door Typhoon

Geplaatst:
comment_328231

Euhh....

1. Probeer eens een andere achtergrond

2. Schakel eens om naar een andere skin

3. Doe systeem herstel!

Die laatste zal ik ff toelichten, ga naar "start/alle programma's/buro-accessoirs/systeemwerkset/systeemherstel"

Dan krijg je het scherm van systeem herstel, klik volgende kies een datum zo dicht mogelijk bij vandaag. Weer volgende, en dan ff wachten en opnieuw opstarten. Als het dan nog niet lukt weet ik ook niks meer. :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_328237

1:Helpt niks behalve als ik de kleur van de achtergrond van de pictogrammer doe, maar die is saai :ch:

2: Alleen oude windows 95,98 kan.. dat wil ik ook niet.. ik hen nu xp zilver.. blauw veranderd er ook niks aan.

3: Ik zit al lange tijd met dit probleem dus systeemherstel helpt niet.

Toch bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.