Jump to content
Geplaatst:
comment_328928

Stunt Island

stuntislandlogo28gq3hf.png

Wat is Stunt Island?

Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen.

Het eiland

Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands"

Eiland:

Eiland 1:

isulitmate7sf.png

Eiland 2:

offreiland5pz.jpg

Verdere Screens:

1e stunt:

stuntscreen17qf.png

1e deel:

isrender0010sq.png

2e deel:

isrender0028rb.png

1e deel, 2e eiland:

isrender0075ib.jpg

Kartbaan:

post281411391560319nn.jpg

Er komen meer Updates

Bewerkt: door Big Bear

• Reacties 60
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_330640

Zeg nou eerlijk: Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien .

zie jij hierboven 1 tip :duh:

En nou stoppen met spammen anders ga ik klachten doorgeven dat doe je ook met mij, maar die zijn vals!

>>> Door GTA-Sheep: Je klachten hoef je niet meer door te geven: je post 4 x in een topic zonder inhoudelijke bijdrage en dat wordt dus gerekend als spam. Bovendien hebben ze een wat ruziemakende intentie. En dan niet anderen hiervan de schuld gaan geven, want dan wordt ik een beetje narrig.<<<

Bewerkt: door Grove St.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_331193

Ik zal hem binnenkort gaan proberen te texturen crazy Ceezy

Ik heb ondertussen al wel aan een 1e stunt gewerkt, hij zit op 336 poly's:

Screen:

stuntscreen17qf.png

Geplaatst:
comment_331208

Zeg nou eerlijk: Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien .

zie jij hierboven 1 tip :duh:

En nou stoppen met spammen anders ga ik klachten doorgeven dat doe je ook met mij, maar die zijn vals!

>>> Door GTA-Sheep: Je klachten hoef je niet meer door te geven: je post 4 x in een topic zonder inhoudelijke bijdrage en dat wordt dus gerekend als spam. Bovendien hebben ze een wat ruziemakende intentie. En dan niet anderen hiervan de schuld gaan geven, want dan wordt ik een beetje narrig.<<<

nou kom ik er ff tussen...

Het model heeft geen textuur dombo!

Dat zeg ik niet Maar Jorge_F, en ze niet dat ik dom ben.

gave baan! ik zou idd kijken of hij niet te stijl is en of de auto hoog genoeg op zijn wielen ligt. anders raakt hij de grond. Rate: een 8 tot nu toe :puh:

Bewerkt: door Grove St.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_331796

Een Medeling, Big Smoke heeft mij gevraagd of hij mag joinen, en hij is bij deze ook gejoined, tot zoveer komen er geen verder leden.

Big Smoke gaat ook een eiland amken, met een soort van Off-Road circuit, ik zelf maak nog een eventueel eiland met een berg, avec een race track door het bos

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.