Geplaatst: 31 januari 200619 jaren comment_328928 Stunt Island Wat is Stunt Island? Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen. Het eiland Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands" Eiland: Eiland 1: Eiland 2: Verdere Screens: 1e stunt: 1e deel: 2e deel: 1e deel, 2e eiland: Kartbaan: Er komen meer Updates Bewerkt: 5 februari 200619 jaren door Big Bear
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren comment_332150 Eigenlijk moet je ook ruimtes verhuren waarbij modders een eiland kunnen maken met hun eigen stuff. Geen lots maar ruimtes op het water. Verder zien de renders er zeker mooi uit.
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332474 Nog een paar ideetjes ... -Misschien is het leuk om een soort "Bowl" te maken... Een soort "gat" in de grond, waarin je prima kunt stunten met een Bmx, crossmotors, of andere dingen . - Een hoge toren voor je parachute is ook altijd leuk, misschien kan er bovenop zelfs een Sanchez of een ander voertuig gespawnd worden, zodat je daarmee naar beneden kunt rijden... Bewerkt: 5 februari 200619 jaren door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332754 Kart Baan die deels door zee loopt ondersteunt met palen:
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332781 Mooi allemaal, ik kan zien dat mijn Eiland Tutorial goed heeft gedaan Ga zo door, dit is een van die modding projecten die het kunnen halen. Ik neem aan dat het geen TC is ? maar gewoon een AD eiland.
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren Auteur comment_332817 Jep, gewoon een AD, zodat het te doen is, ik heb zelf al gauw genoeg gemertk, dat de meeste TC niks zijn Nog een Screen waar ik vanavond aan heb gewerkt: Bewerkt: 5 februari 200619 jaren door Big Bear
Geplaatst: 6 februari 200619 jaren comment_333386 Ziet er goed uit, alleen de connectie met de normale weg is nog niet zo optimaal .
Geplaatst: 6 februari 200619 jaren Auteur comment_333448 Ga ik nog at voor verzinnen Jorge, wees daar maar niet bang voor
Geplaatst: 6 februari 200619 jaren comment_333450 Ziet er erg mooi uit! ik denk dat deze mod het erg ver gaat schoppen! Succes!
Geplaatst: 6 februari 200619 jaren comment_333458 Ga ik nog at voor verzinnen Jorge, wees daar maar niet bang voor Mooi, maar op gtaforums.com zei iemand toch dat er maar 5 meer objecten in San Andreas konden staan? Hoe ga je dat dan oplossen als het een add word?
Geplaatst: 6 februari 200619 jaren Auteur comment_333477 Ik zal kijken of het op te lossen is met een nieuwe IMG, en misschien moet ik gewoon een onnodige IDE verwijderen, bijvoorbeeld een IDE, zou ik ook wel de meeste Enexen moet verwijderen, het moet zo dan maar, anders moet het een TC worden
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334210 die racebaan ziet er keurig uit BS ben benieuwd naar deze mod..
Stunt Island
Wat is Stunt Island?
Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen.
Het eiland
Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands"
Eiland:
Eiland 1:
Eiland 2:
Verdere Screens:
1e stunt:
1e deel:
2e deel:
1e deel, 2e eiland:
Kartbaan:
Er komen meer Updates
Bewerkt: door Big Bear