Geplaatst: 31 januari 200619 jaren comment_328928 Stunt Island Wat is Stunt Island? Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen. Het eiland Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands" Eiland: Eiland 1: Eiland 2: Verdere Screens: 1e stunt: 1e deel: 2e deel: 1e deel, 2e eiland: Kartbaan: Er komen meer Updates Bewerkt: 5 februari 200619 jaren door Big Bear
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334695 ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet je kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334716 Een turbo diesel erbij. En racen maar. Ziet er aardig vet uit. Ik wil een BETA.
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334833 ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet puh2.gifje kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p Voor Sa: als je alle dubbele en overbodige interieurs en exterieurs verwijdert, dan heb je 92 extra ID's . Voor Vc: Hier bestaat een boundarie hack voor waardoor je zeer veel ID's enz kan aanmaken . Greetz
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_335020 ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet puh2.gifje kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p Voor Sa: als je alle dubbele en overbodige interieurs en exterieurs verwijdert, dan heb je 92 extra ID's . Voor Vc: Hier bestaat een boundarie hack voor waardoor je zeer veel ID's enz kan aanmaken . Greetz Met 92 komen we toch al een eind verder, maar daarvoor hebben we nog niet genoeg . Maar we zien wel hoe we dit gaan oplossen. De eerste gedachte was een kartbaan, maar misschien dat het wat geschikter is voor Hotrings. IOk test het in het weekend uit.
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren Auteur comment_335091 Ik ken ook gewoon San Fierro weghalen + zijn IDE's, en GTA3.img files, dit zou al heel wat besparen, maar je zit ook met het probleem het SCM te strippen, van zijn Missie's en dergelijke. Maar ik denk dat we het beter eerst bij het modellen moeten houden.
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_335103 Ik ken ook gewoon San Fierro weghalen + zijn IDE's, en GTA3.img files, dit zou al heel wat besparen, maar je zit ook met het probleem het SCM te strippen, van zijn Missie's en dergelijke. Maar ik denk dat we het beter eerst bij het modellen moeten houden. Als je heel San Fiero weg moet halen is dat toch best wel zonden, kan je er net zo goed in TC van maken. Ik denk namelijk dat niemand het ervoor over heeft om een hele stad weg te halen voor een stunteiland . Maar zoals je zegt, eerst maar modellen .
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337817 Heeft iemand nog idee-en? Ik wil wat maken maar heb geen flauw idee wat ik moet maken ..
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337831 Maak een splash! Een weg door het water... en de banden net de grond raken
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337964 Een boot looping ik weet niet of de boot het haalt maar zou wel vet en uniek zijn.
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338108 Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt?
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338161 Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt? Hmm.. Niet eens zo'n slecht idee.. .
Geplaatst: 14 februari 200619 jaren comment_339102 Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt? Hmm.. Niet eens zo'n slecht idee.. . Ik weet 't, Ik weet 't, ik ben op dreef! Btw, ik zal straks even het logo posten dat voor de Stunt Mod is gemaakt...
Geplaatst: 14 februari 200619 jaren comment_339547 Die mod ziet er echt goed uit jongens Het zou wel erg vet zijn als er ook nog dingen bij kwamen zodat je ook een beetje kan stunten met vliegtuigen, dingen waar je bijvoorbeeld net doorheen kan vliegen.
Stunt Island
Wat is Stunt Island?
Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen.
Het eiland
Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands"
Eiland:
Eiland 1:
Eiland 2:
Verdere Screens:
1e stunt:
1e deel:
2e deel:
1e deel, 2e eiland:
Kartbaan:
Er komen meer Updates
Bewerkt: door Big Bear