January 31, 200620 yr Ik heb een Volvo 850 T5 bedoelt voor SA gedownload van een duitse site, alleen hoe instaleer ik hem in SA? En waar kan ik nog meer van zulke auto's vinden?
January 31, 200620 yr Je hebt hier voor een prog. nodig! Ik gebruik SAMI IS te downloaden op gtagames.nl! Het is dan heel simpel het draait zich zelf uit!
January 31, 200620 yr Je kan hem instaleren met SAMI (San Andreas Mod Installer) Zoek maar op gtagames of anders op google. SAMI is wel de makkelijkste manier. Op www.gtagames.nl kan je auto's en andere mods downloaden. Als je op gtagames bent staan op de site ook links naar andere GTA sites daar kan je ook auto's etc downloaden. Of typ in op google gta mods. Dan vindt je ook genoeg.
February 1, 200620 yr In Gtagames.nl Vind je gewoon alles Wat je maar Nodig Hebt Gebruik Wel De SAMI Die is veel handdiger... veel success Dago58x
February 1, 200620 yr Het is soms ook handig om de readme/leesmij te lezen. Daar staat het meestal ook in, en staat er anders nog wat over op de site?
February 1, 200620 yr Het is soms ook handig om de readme/leesmij te lezen. Daar staat het meestal ook in, en staat er anders nog wat over op de site? Mischien kan hij geen duits.
Ik heb een Volvo 850 T5 bedoelt voor SA gedownload van een duitse site, alleen hoe instaleer ik hem in SA?
En waar kan ik nog meer van zulke auto's vinden?