Jump to content
Geplaatst:
comment_329356

Kan iemand een NL politie auto maken :? (voorkeur Volvo V70) ik heb nog wel mooie sirene geluiden :D

In het verleden was er ook een NL rescue mod voor gta 3, met ambulance brandweer en politie, alleen de textures waren wat afgeraffelt :bonk: , en de sirenes waren hetzelfde :N Dat kan dus beter denk ik :*D

Iemand intresse???

Featured Replies

Geplaatst:
comment_329650

Wat vaak vergeten word is erbij te vertellen voor welk spel je het wil hebben. In deze situatie is dat geen probleem, aangezien niemand op dit forum een auto maakt en werkend in sa krijgt

Geplaatst:
comment_331784

@Combine_s

Je kan altijd nog zoeken naar een nederlandse Politie auto textuur en die proberen in SA te krijgen.

Voor de sirene is het nog moeilijk omdat er(volgens mij)nog niemand in de GTA modding weet hoe dat moet.

Nog veel succes!

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_365769

Die laatste post was onnodig, niemand hoeft zulke dingen te lezen zodat jij je postcount hoger krijgt.

Dit valt me een beetje tegen van je hoor, volgende keer zou ik posten met de bedoeling dat mensen je posts lezen en er iets van leren ofzo.

Naja, zand erover, ik hoop dat je er nu weer een beetje beter tegen aan kan!

De post was niet op een boze manier bedoeld ofzo maar gewoon als een tip! :cya:

Bewerkt: door Twenty Eyes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.