Geplaatst: 1 februari 200619 jaren comment_329375 *Verwijderd* Bewerkt: 1 februari 200619 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren comment_329404 Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van je post Eerst praat je over het jaartal waarin SA zich afspeelt, dan ga je in ene over op een aanvraag of iemand een vliegtuig wil maken en weer daarna praat je over Battlefield! Meer duidelijkheid graag... -edit- Iets duidelijker, en nee ik ga dat vliegtuig niet modellen . En het is haast overbodig om het te vragen omdat ik denk dat niemand echt een model maakt op request . Bewerkt: 1 februari 200619 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren Auteur comment_329606 *Verwijderd* ik probeer het wel zelf maar met die 3Dmax tja nu maar hope dat het lukt Bewerkt: 1 februari 200619 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren comment_329648 Deze vraag word TE vaak gesteld, ik heb nog nooit iemand op dit form gezien die een (complete) auto maakt en die werkend in sa staat. Dus vraag het bij onze broer: gtaforums.com (zoals bradley dat zegt)
Geplaatst: 1 februari 200619 jaren Auteur comment_329879 Deze vraag word TE vaak gesteld, ik heb nog nooit iemand op dit form gezien die een (complete) auto maakt en die werkend in sa staat. Dus vraag het bij onze broer: gtaforums.com (zoals bradley dat zegt) Ik heb besloten om het maar niet te requesten Trouwens het is VLIEGTUIG geen auto
*Verwijderd*
Bewerkt: door AmsterdamBoy