Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330279 Wat vinden jullie van mijn userbars? (het zijn de eersten die ik heb gemaakt )
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330283 Bordertje omheen doen ! een 1 px zwarte en een kleiner font, visitor is mooi bij userbars !
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330287 wat mr. boss al zei border en ander lettertype probeer eens visitor dat past heel goed bij de userbars klik hier voor de site hier vind je veel lettertypes zoek naar visitor en dan vind je het wel
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330289 De tekst is niet zo mooi, en je moet een border doen, dan lijken ze al veel mooier.
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330298 Hoevaak word alles hier herhaalt ? Meestal 3 of 4 keer, iedereen wil posts erbij, alsof dat belangrijk is.
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330322 Als iemand het 1 keer zegt is dat toch duidelijk ? Ja, maar een hoop mensen willen graag een mening geven, en die is vaak hetzelfde snappie . En dat ze in de showroom vaak overeenkomende antwoorden en meningen geven is niet zo erg lijkt me.. Hoe meer meningen en tips, hoe beter het resultaat in een volgende creatie.. Ontopic: Ik vind ze wel mooi, ik vind die letters wel goed, dat is eens een keer wat anders dan al die kleine bijna onleesbare teksten die je vaak ziet op userbars. Tja, en ook ik ben van mening dat een border niet zou misstaan....
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren Auteur comment_330342 Over dat randje,als ik hem dan opsla als BMP gaat dat randje weg En ik kandat lettertype niet in de map plaatsen.
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330364 Wat ik hierboven bij toe wil voegen is dat je de opacity v.d. scanline's wat lager kan zetten. 30% of 40% is wel mooi. Maar dat heeft ook met je persoonlijke voorkeur te maken. PS: Maar is het niet de bedoeling dat je je userbars in het Show your Userbalkjes topic post?
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330652 Over dat randje,als ik hem dan opsla als BMP gaat dat randje weg En ik kandat lettertype niet in de map plaatsen. Heb je de administratie rechten ? En je moet hem opslaan als JPEG of PNG is ook wel een goede. EDIT: Je kan de scanlines ook op overlay of soft light zetten. Bewerkt: 3 februari 200619 jaren door Mr.Boss
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330859 Zien er goed uit TB, alleen ik zou het plaatje wat meer zichtbaarder maken!
Wat vinden jullie van mijn userbars? (het zijn de eersten die ik heb gemaakt
)