Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330523 Onderwerp: Mag je zelf weten Soort onderwerp: Signature Size Onderwerp: Max: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Ik heb even een ander onderwerp gekozen, want Need for Speed wilde niet lukken. Bewerkt: 2 februari 200619 jaren door General Lee
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330532 hoe weet je nu al dat je tegen mpp gaat Hij kan 'm toch via PB hebben uitgedaagd ... Staat ook in de regels dat dat kan/mag.
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren comment_330533 hoe weet je nu al dat je tegen mpp gaat Hij kan 'm toch via PB hebben uitgedaagd ... Staat ook in de regels dat dat kan/mag. srry das waar ook
Geplaatst: 2 februari 200619 jaren Auteur comment_330534 Ja, Mpp heeft gevraagd op MSN of hij tegen mij wilde battlen. En ik ben die battle aangegaan. Dus straks komen de sigs en kunnen de mensen gaan stemmen. Edit: Mpp had toch geen tijd en dus zoek ik een andere tegenstander, en hier is mijn signature: Bewerkt: 2 februari 200619 jaren door General Lee
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330764 Ik wil wel tegen je . Natuurlijk alleen als jij dat goed vind. Mag het ook iets zijn van Halflife of andere games ?
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren Auteur comment_330778 Ok, Giorgo ik ga wel tegen jou, en natuurlijk mag je half life kiezen, want het onderwerp mag je zelf weten.
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330782 ok, hij is af, ik heb er erg lang aan gewerkt maar ik weet niet eens wat het is . @ Ik weet dat er geen tekst is maar dat is iet mooi op zo een sig. Maargoed hier komen ze : Giorgo General Lee Stemmen kan tot 5 februari 23:59. Ronnie, succes. Bewerkt: 3 februari 200619 jaren door Giorgo
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330902 Ik stem op genral lee omdat ik het kleurtje gewoon mooier sorry giorgo
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_330914 Ik stem ook op General Lee Giorgo je kan beter.. maar die sig van jou is wel apart!
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_331107 Giorgo, jij kan veel en veel beter. Sorry maar dit vind ik niet heel erg "mooi". -Je contrast is te groot. -een naam is ook niet te veel gevraagt? -achtergrond is iets te "streeperig"(als tenminste de background is) +pattern(kon je nog een beetje weggummen in het midden) en +border General lee -aaaaaaaaaaaaaaa......haal die outer glow van die zwarte letter af. Zet nooit outer glow om tekst (behalve als het er echt beter op wordt) -Background mocht wel iets meer leven in (clouds, different clouds zo te zien) +border +mooie scherpe render General lee, je gaat heel erg vooruit. Ik weet waneer je ongeveer begonnen was, en het gaat er beter uit zien. In dit geval vind ik hem zelfs beter dan goirgo, mijn stem gaat dan ook naar jou.
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_331119 General Lee Achtergrond en render is mooier dan die van Giorgo. Alleen de tekst van GL vind ik minder. Mara de achtergrond van Giorgo vind ik niet mooi, en de render gaat wel.
Onderwerp: Mag je zelf weten
Soort onderwerp: Signature
Size Onderwerp: Max: 500x150
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Mag
Tijd van inlevering: Z.S.M
Ik heb even een ander onderwerp gekozen, want Need for Speed wilde niet lukken.
Bewerkt: door General Lee