Jump to content
Geplaatst:
comment_331120

Hey mensen,

Ik heb San Andreas op de PS2 en ik heb gisteren de missie van OC Loc uitgespeeld genaamd House party.

Maar nu zie ik geen nieuw adres om missies te halen?

Hoe kan dit en wat moet ik doen?

Volgens een walktru moet ik missies van Cecar gaan doen maar er staat geen VC op de kaart.

Ik heb zijn eerste missie, die race gewonnen en ik heb al 2x gewonnen met lowrider battles.

Heeft iemand dit ook of doe ik iets verkeerd?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_334220

Mooi je bent alweer verder. Je krijgt volgens mij een telefoontje als de CRASH missies kan doen. Stap in een auto en stap weer uit. Daarna als je een telefoontje moet krijgen krijg je die. Dus probeer dit eens.

Lukt het dan nog niet, ga dan eens de Tags verzamelen. Misschien krijg je dan ondertussen een telefoontje of iets dergelijks. Geduld, werkt goed denk ik..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_334393

Haha ik denk dat je me verkeert begrijpt, ik ben nog niet verder maar ik zie in dat lijstje gewoon een missie staan die ik niet herken en dus dnek ik nog niet heb gehad?

Ik ben al ff opzoek gegaan naar tags e.d. en een beetje gekloot, maar nog geen telefoon of nieuwe missies!

Ik ga zo nog ff klote...

Na de missie van House Party zijn er geen punten om naar toe te gaan.

Ik bedoelde met mn vorige post dat ik in het lijstje van missies die iemand heeft gepost een missie herkende die ik nooit gehad heb.

Geplaatst:
comment_334805

Als je niet precies weet, kun je het beste de 100% cheklist gebruiken. Dan kun je na elke missie afstrepen welke je gedaan hebt. Deze vind je hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29

Na de missie House Party komen de missies Sweet Part 2. Deze krijg je door een telefoontje te ontvangen. Wacht daarop en doe ze.

Succes!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.