Geplaatst: 3 februari 200619 jaren comment_331121 he wie wil een log maken voor mijn forum, hij moet boven aan de home page.... het gaat over james bond 007. en graag deze plaatjes: + Wat ik zou willen: Een gaaf effect! achtergrond: zwart en dan graag ruitjes effect, alsof een radar iets zoekt. gewooon ruitjes ( spion achtig ). Wilt iemand dit doen? het is de header van mijn forum, waar site home of het logo van invision zit.. Tekst: Goldenspy Forum Zie bijlage voor lettertype Alvast Bedankt! Greets Grove St. ----Back to home ----- MAGNETOB.zip Bewerkt: 3 februari 200619 jaren door Grove St.
Geplaatst: 3 februari 200619 jaren Auteur comment_331171 ehm, kan je dat zo zien http://s8.invisionfree.com/syringexnextskin/ zie boven waar dat logo staat moet het komen >>> Door .Levi.: Dit heeft niks met showen te maken. Moved to graphics algemeen.<<<
he wie wil een log maken voor mijn forum, hij moet boven aan de home page.... het gaat over james bond 007. en graag deze plaatjes:
+
Wat ik zou willen:
Een gaaf effect! achtergrond: zwart en dan graag ruitjes effect, alsof een radar iets zoekt. gewooon ruitjes ( spion achtig ).
Wilt iemand dit doen? het is de header van mijn forum, waar site home of het logo van invision zit..
Tekst: Goldenspy Forum
Zie bijlage voor lettertype
Alvast Bedankt!
Greets Grove St. ----Back to home -----
MAGNETOB.zip
Bewerkt: door Grove St.