February 4, 200620 yr Eminem Ryder Skin By DaddyPimp Hey, Ik heb de kleren van Ryder uit SA verandert in Eminem kleren, vertel even wat jullie ervan vinden. Download hem hier. Ingame screens soon. Thanks to Macarone @ Gtaforums.com DaddyPimp Edited February 4, 200620 yr by DaddyPimp
February 4, 200620 yr Ziet er zo wel vet uit! Maar ik kan best echt beoordelen als ik hem ingame zie.
February 4, 200620 yr Author Ik moet eigenlijk nog wel Ingame screens hebben ja.... Alleen mijn SA doet het nu niet, dus zou iemand anders ze voor mij kunnen maken?
February 4, 200620 yr Leuk werk ik heb ze ook gezien in de engelse forum.. waar je ook lid van bent.. Ga zo door EDIT: je kan ook Ryder blank maken dat ie ook op eminem gaat lijken.. Veel plezier met modden GIO Edited February 4, 200620 yr by Giovanni_bono
February 5, 200620 yr Author Erg Mooi Maar Van welk site deed je dit Screen??? Sorry, ik begrijp effe niet wat je zegt *EDIT: Zou er iemand Ingame screens kunnen maken, mijn SA doet het namelijk niet..... Edited February 5, 200620 yr by DaddyPimp
February 7, 200620 yr Hij is niet erg duidelijk ik zal morgen een hele duidelike proberen maken Edited February 7, 200620 yr by Velaro
February 20, 200620 yr Author Bedankt Velaro... Hier nog 2 screens, nu kan hij duidelijk gerate worden
March 3, 200620 yr mooi gemaakt, maar in de filmpjes enzo loopt ie in ze groene pak en daarna gaat ie weer in een blauw pak lopen.
Eminem Ryder Skin By DaddyPimp
Hey,
Ik heb de kleren van Ryder uit SA verandert in Eminem kleren, vertel even wat jullie ervan vinden.
Download hem hier.
Ingame screens soon.
Thanks to Macarone @ Gtaforums.com
DaddyPimp
Edited by DaddyPimp