Geplaatst: 4 februari 200619 jaren comment_331726 Weet iemand hoe ik in GTA3 het weer kan aanpassen? Het ziet er zo donker uit, ik wil het graag wat lichter hebben net als in VC. Weet iemand welk bestand het is? Met wat ik het het makkelijkste kan openen? Alvast bedankt! SSX-Breaker............
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren comment_331730 Als je REALGTA installeert ziet het er ook lichter uit
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren Auteur comment_331736 Ik wil het gewoon zelf veranderen, naar mijn smaak wensen weet je............
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren comment_331753 Het is idd donker. Kan je niet ergens in de options het wat lichter zetten? Ik zal ff kijken of dat verschil maakt. Edit: Ik heb de brightness hellemaal open gezet! En ja hoor het zag er lekker licht uit..Veel fijner vind ik. Succes! Bewerkt: 4 februari 200619 jaren door W1ckeD
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren comment_331846 van de weer zoals donkerheid van de lucht moet jij maar aanpassen met timecyc.DAT in DATA map maar ik weet niet wat eraan te passen, maar weet alleen dat het mogelijk is met timecyc.DAT
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren Auteur comment_331930 bedankt!, echt heel erg bedankt! (niet dat het mij gelukt is, maar toch bedankt voor de tip) Bij de sneeuw mod is het nog donkerder gemaakt
Weet iemand hoe ik in GTA3 het weer kan aanpassen? Het ziet er zo donker uit, ik wil het graag wat lichter hebben net als in VC. Weet iemand welk bestand het is? Met wat ik het het makkelijkste kan openen?
Alvast bedankt!
SSX-Breaker............