Jump to content
Geplaatst:
comment_332153

Wij hebben 2 pc's, 1 met een plat beeldscherm en een normaal beeldscherm, zo'n ''dik ding''.

Nou vraag ik me al een tijdje af welke beeldscherm is het best voor games, ik merk wel verschillen, als ik bijv. GTA SA op de platte wil spelen moet ik hem op 800 X 600 zetten als ik hem hoger zet begint hij wat te schokken, en wil ik op de ''dikke'' spelen kan ik hem wel op 1024 X 768 spelen zonder dat hij schokt.

Dus mijn hoofdvraag: Is een ''dik'' beeldscherm beter als een platte voor games?

(Staat dit goed hier? ik zat wat te twijfelen waar het moest)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_332630

Ik zou gaan voor een Trinitron beeldbuis.. En dan 23'' ofzo, zo rustig aan je ogen.

Mijn ma heeft ook zo'n model, zij is grafisch vormgever en kan dus wel wat groter gebruiken....

Geplaatst:
comment_333577

HEt ligt er allemaal aan.

Als je een goedkope platte koopt kom je in de knoei met de responstijd...Als je een dure koopt dan zijn deze echt wel beter als "dikke".

Een dure heeft een responstijd van <4ms. Dat is gelijk ongeveer gelijk dan een CRT(iets langzamer!). Als je een goedkope heb met 12ms kan je beter een CRT hebben. Ook is het officieel bewezen dat een TFT beter is voor je hoofd. Het geeft een rustiger beeld af dus kan je langer zitten zonder klachten!

Kortom:

CRT: goed en goedkoop!

TFT: 1. Slecht..beeld erg langzaam!/ duur.

.......2. Goed! Beter voor je

Ikkes

Ps. HEt zal je niet verbazen ik heb een TFT!!

Bewerkt: door Ikkes

Geplaatst:
comment_333587

Ik heb zelf ook een platte, het gaat altijd wel wat slomer dan zo'n dikkere.

Alleen ik ben de enige die hier thuis gamed, dus als ik aan me vader vraag om de dikkere er weer neer te zetten dan zegt hij: Nee!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.