Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_332822

Das echt grappig man :*D Deze skin moet je maken voor die skoda octavia 2 2005 van Jvt & Trall, die politie auto ziet echt goed uit, zeker met jouw skin gozer, als je geluid in gt kan maken heb ik ook nog wel een nl sirene voor je :D

Ennuh vraagje tussendoor... die screenshot van die MAN truck, welke game is dat?

Greetz

Bewerkt: door Combine_s

Geplaatst:
  • Auteur
comment_333061

Ik heb de Ford Crown nog een beetje veranderd. http://www.mijnalbum.nl/Album=EA7B4AOJ

Das echt grappig man :*D Deze skin moet je maken voor die skoda octavia 2 2005 van Jvt & Trall, die politie auto ziet echt goed uit, zeker met jouw skin gozer, als je geluid in gt kan maken heb ik ook nog wel een nl sirene voor je :D

Ennuh vraagje tussendoor... die screenshot van die MAN truck, welke game is dat?

Greetz

ik heb geprobeerd om de Skoda in nl politie te krijgen. http://www.mijnalbum.nl/Album=EA7B4AOJ

Geplaatst:
comment_334730

Hmmmz, goed bezig gozer, nu alleen dat duitsche groen nog weg krijgen :*D

Ik heb inmiddels 18 wheels of steel: convoy gedownload, gaaf spel!!! maarja twas een trial versie, en krijg hem niet geunlocked :N dus terug naar sa :bier:

Geplaatst:
comment_336088
Als je goed kijkt zit er een fout in de nl politie wagen ; de strepen zitten andersom!

kijk maar naar jouw 'gemodde'

en naar een echte politie bus van nederland

Nee hoor, de strepen op het plaatje van de gemodde politiewagen staan goed. Zoek namelijk maar eens een foto op van een politiewagen vanaf de andere kant..

Alle politiewagens ( en andere hulpverleningsvoertuigen met BiZa stripping ) hebben aan de bestuurderszijde de rode strepen boven zitten, en aan de passagierszijde de blauwe strepen.

De gemodde politiewagen is aan de kant die je nu ziet dus gewoon goed. Nu ben ik wel benieuwd hoe hij er aan de bestuurderszijde uitziet.. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.