February 5, 200620 yr ik had eens dat een camper op mount chilliad reed en er zat niemand in maar hij reed tog , en toen reed hij van een klif af
February 5, 200620 yr Het lijkt me dat je daar met een glitch te maken hebt. In het vervolg kan je dat soort dingen/gebeurtenissen ===>HIER<=== plaatsen. Een topic dat speciaal voor glitches en bugs bedoeld is... Lees het topic maar eens door, misschien staat die van jou er ook al tussen Edited February 5, 200620 yr by RonaldVC
February 5, 200620 yr dit is een ghost car! Ehh, volgens mij komen die niet op Mount Chilliad voor, het is volgens mij ook gewoon een glitch. Die kun je gewoon posten in het bugs & glitches topic, zoals RonaldVC ook al zei.
February 6, 200620 yr Die was natuurlijk van iemand die boven op de berg reed, maar die zag dat het verkeerd ging. Dus die persoon is er uit gesprongen en daarom leek het net een ghost car. Als het niet klopt.... Ik heb m'n best gedaan om een oplossing te verzinnen hahaha
February 6, 200620 yr Die was natuurlijk van iemand die boven op de berg reed, maar die zag dat het verkeerd ging. Dus die persoon is er uit gesprongen en daarom leek het net een ghost car. Als het niet klopt.... Ik heb m'n best gedaan om een oplossing te verzinnen hahaha Er rijden nooit andere mensen dan jij of, als je politie achter je aan hebt, politie, dus deze mogelijkheid valt af.
ik had eens dat een camper op mount chilliad reed en er zat niemand in maar hij reed tog , en toen reed hij van een klif af