February 5, 200620 yr Not rich still lyin'.. GUnit? Dat klopt neit helemaal! GGGGGUNOT!! Chille sig, maar een witte border moet je niet bij dit board doen.
February 5, 200620 yr Author @Arjen. G-Unit! Vet dat jullie hem leuk vinden. Ik heb wat dingen aangepast, waaronder de border.
February 5, 200620 yr Alles past bij elkaar , mooie brush , mooie render , mooie text. 8.7/10 G-UNOT!!! >>> Door .Levi.: Jij ook al <<<
February 5, 200620 yr Ik ben ook G-Unot maar toch, deze sig is mooi hoor. 8,8/10 BTW: Is dat een echte G-Unit font? Edited February 5, 200620 yr by Koopa
February 5, 200620 yr Not rich still lyin'.. GUnit? Dat klopt neit helemaal! Dan heb je die nieuwe diss van 50 zeker nog niet gehoord? Maar wel een rlxte sig Levi! Mooie achtergrond, en dat G-Unit lettertype is ook wel vet Game Over Edited February 5, 200620 yr by Nasty-Toilet-Man
February 6, 200620 yr Dan heb je die nieuwe diss van 50 zeker nog niet gehoord? Lmao.. tuurlijk wel! Daarom zeg ik juist 'Klopt niet'.. GUNOT.
February 6, 200620 yr Lol G-UNOT... Begint ie weer. Maar inderdaad, erg mooie sig Levi. Misschien kan je de text die in de brushes geplaatst zijn ergens anders zetten? Het past anders niet echt maar. Voor de rest: GGGGGGUNOT!!!!!
February 6, 200620 yr G-UnOt, ik ga help mijn grote broer . Maar voor de sig, hij ziet er goed uit, niet veel op aan te merken, behalve dat G-Unit dan 9/10.
February 6, 200620 yr Goed vette sig Levi, mooie achtergrond, en ook vet lettertype 9/10 GAME OVER! Edited February 6, 200620 yr by DaddyPimp
February 14, 200620 yr Hele mooie signature, mooi lettertype erbij, een 9/10 voor jou. Voor de rest: G-G-G-G Unit
February 17, 200620 yr Not rich still lyin'.. GUnit? Dat klopt neit helemaal! GGGGGUNOT!! Chille sig, maar een witte border moet je niet bij dit board doen. Uuuuhm dat is G-Unit de diss van 50 cent naar the game dus G -UNIT ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Levi : wel mooi maar je kan de tekst niet lezen darom een 8
February 17, 200620 yr -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Levi : wel mooi maar je kan de tekst niet lezen darom een 8 Ik kan de tekst perfect lezen hoor? (lage resolutie heb jij wss )
February 17, 200620 yr Die zie ik ook hoor Mpp. Nja nu even over de sig. Netjes Levi, vooral die Glow op de letters en het lijntje ertussen. Ik zie gewoon niets mis aan jouw sigs . De sig is echt Perfect. @ Geef mij ook maar G-G-G-G-U-UNIT Giorgo.
G G G G-Unit!
Rate please