Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332941 Wat vinden jullie van mijn zelf gemaakte 'GAME OVER' logo? Ik heb de letters helemaal zelf nagemaakt van het officiele Game lettertype. Raten a.u.b.... Btw: Geef geen onvoldoendes omdat er Game Over op staat, post dan niet a.u.b!
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren Auteur comment_332974 Wat is er allemaal anders dan? een 7/10 Vergelijk hem met deze:
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren comment_332988 Niet super bijzonder, en ook niet grappig ofzo, vind ik dan. 5.6/10
Geplaatst: 5 februari 200619 jaren Auteur comment_333005 en ook niet grappig ofzo Omdat jij zeker voor Patatoehead bent? Maar ontopic: Weer raten mensen!
Geplaatst: 6 februari 200619 jaren comment_333328 Hmm.. Ik vind het niet zo heel mooi. Text is te lang, je kan dat 'OVER' beter weghalen.
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338594 Vindt hem wel grappig, alleen de text bevat nogal wat zichtbare uitspringende pixels.
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338607 Leuk, maar niet echt dat "wow-effect". Je kon idd beter, net zoals arjen zei, dat game op een andere plaats zetten. Nu zit er een hele witte plek waar eerst "the documentary" stond. En kijk nou eens goed naar het echte lettertype, kenmerkt daarvan is de "E" met die punten en dat elke lettert aanelkaar vast zit. Dat zijn de dingen die de officiele letters kenmerken maken. Als je dat verwekt in de jouwe zou dat al een hele verbetering zijn.
Wat vinden jullie van mijn zelf gemaakte 'GAME OVER' logo?
Ik heb de letters helemaal zelf nagemaakt van het officiele Game lettertype.
Raten a.u.b.... Btw: Geef geen onvoldoendes omdat er Game Over op staat, post dan niet a.u.b!