Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

explosive situation

ik begrijp deze missie niet ik heb al op wigkiga gekeken , maar ik snap het nog niet!

kan er iemand mij uitlegen wat je moet doen in deze missie?

Featured Replies

Ga naar de 'Hunter Quarry' en loop in de rode marker. Je moet zorgen dat je in de steengroeve bent en de explosieven hebt gepakt voor de werkmannen ze af laten gaan. Je hebt daarvoor 2 minuten en 30 seconden de tijd! Als je het niet haalt worden de explosieven ontploft en is je missie mislukt. Loop naar het midden van de steengroeve en ga in de DUMPER (vehicle). Met de DUMPER rij je over de kratjes heen waar het dynamiet inzit, zodra die kapot zijn stap je uit en pak je het dynamiet. Zo ga je door tot je alle dynamiet hebt verzameld. In totaal zijn het er 4. Eentje word vervoerd door een vorklift, rij met de DUMPER tegen de vorklift aan en hij zal omvallen. Het kratje zal stuk gaan (zo niet dan rij je er nog een keer overheen). Nu je ze allemaal hebt komt er bewaking opdagen, ze blokkeren de uitgang voor je! Ga op de motor en volg de pijlen om uit de steengroeve te komen. Er zijn een aantal jumps die je moet nemen, zorg dat je genoeg snelheid hebt en niet te veel. Als je uit de steengroeve bent rij je naar het punt waar je de dynamiet moet afgeven (staat aangegeven op de radar).

Uit WikiGTA.

Veel succes.

Wicked en General Lee, wat jullie posten komt allemaal rechtstreeks uit WiKiGTA :puh: . Dat topic dat jij gaf, staat een samenvatting in. Die komt uit WiKiGTA. Achja ik wil ook wel hulp bieden.

Ik zal het ook proberen uit te leggen. Als je de missie start, liggen er overal op het terrein paketjes met bommen. Zorg dat je helemaal beneden komt. Daar staat een grote auto waarmee je zand enzo kunt vervoeren. Stap in dat voertuig. Rijd daarna over alle pakketjes heen, 1tje zit op een heftruck en daar rijd je ook gewoon tegen aan. Alle pakketjes zijn nu geopend. Stap nu uit het voertuig. Pak zo snel mogelijk alle pakketjes. En ren nu naar de stuntmoter die bij het hokje staat. Rijd vervolgens door alle rode dingen. Dit spoor leidt je naar de uitgang van de steengroeve. Breng de bommen weg, naar het blokje/rondje op de radar en je haalt de missie.

Zo duidelijker? :$

Edited by Ruurd31

TIP: Om de tijd te stoppen moet je even bij het huisje de baas van het bouwterein (er staat een bewaker naast in het blauw) Je moet die baas en bewaker vermoorden en dan stopt de tijd en kun je lekker langzaam werken.

Markolie :bonk: