Jump to content
Geplaatst:
comment_333710

Ik heb de laatste tijd veel last van error safe iemand idee hoe die domme pop ups te verwijderen en het is zelfs op deze site, Het is overal.

Hoe kan ik die pop ups verwijderen.

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_339692

Mjah hier heb ik ook steeds last van...

Ik had hem geinstaleerd maar het ging gewoon door

Ik heb googlebar geinstald maar soms komt die er gewoon door maar dan doe ik gauw alt + f4 voordat die geladen is dan krijg ik ook niet dat probleem van dat die door gaat.

Geplaatst:
comment_340296

Misschien op zijn besturingsysteem niet. Want er zijn meer dan Windows, Linux enz. En software maken dat op elke kan is lastig omdat elke besturing-systeem op zijn eigen manier programma's regestreerd.

Geplaatst:
comment_342743
ErrorSafe is echt zo'n verschrikkelijk stom programma.

Je krijgt die pop-ups, en klikt 'Annuleren' (NEE IK WIL NIET SCANNEN), alsnog gaat hij door,

dan begin je pas te denken dat het misschien SpyWare kan zijn. Vervolgens vraagt hij of je wilt

installeren, klik ik weer nee, en ja hoor, hij gaat weer door..

AntiSpyware helpt vaak wel, Spyware Search & Destroy bijvoorbeeld.

Ik vind het trouwens zielige mensen, die zoiets maken. Die schoften zouden niet op het internet mogen.

ErrorSafe Handig? No way.

Geheel mee eens ik heb er trouwens alleen last van met IE (en dat moet ik de laatste tijd vaak gerbruike) ik krijg het niet weg met Ad-Aware Pro SE en ook niet met virus scanner is word er echt gestoord van :bonk::bonk::bonk:

Geplaatst:
comment_342754

ErrorSafe is echt zo'n verschrikkelijk stom programma.

Je krijgt die pop-ups, en klikt 'Annuleren' (NEE IK WIL NIET SCANNEN), alsnog gaat hij door,

dan begin je pas te denken dat het misschien SpyWare kan zijn. Vervolgens vraagt hij of je wilt

installeren, klik ik weer nee, en ja hoor, hij gaat weer door..

AntiSpyware helpt vaak wel, Spyware Search & Destroy bijvoorbeeld.

Ik vind het trouwens zielige mensen, die zoiets maken. Die schoften zouden niet op het internet mogen.

ErrorSafe Handig? No way.

Geheel mee eens ik heb er trouwens alleen last van met IE (en dat moet ik de laatste tijd vaak gerbruike) ik krijg het niet weg met Ad-Aware Pro SE en ook niet met virus scanner is word er echt gestoord van :bonk::bonk::bonk:

Ga naar de winkel en vraag of ze een oude pakket van Norton hebben, of volg deze topic, misschien kun je hem dan wel verwijderen.

Geplaatst:
comment_342760

Ik heb Norton Internet Security 2005, die laat ze nog nauwelijks door maar heel soms heb ik ze idd, en dan klik je per ongeluk op OK en dan gaat ie meteen helemaal installeren enz enz enz

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.