Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334274 Caution! Gevaarlijk Gevaarlijk leidingen gaan ontploffen Rate? Niet te hard heb hier de hele dag aan gewerkt.. 100% home-made alleen de schroefjes heb ik van Gizmo Rateee nu !?
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334281 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334291 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Wel als die bol vol zit met explosieve gassen en die draden veroorzaken kortsluiting Maar goed, ik vind het echt grappig gedaan, alleen dat gelige dingetje bij die linkerdraad is wat minder. Voor de rest Rate 8/10
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334294 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Kortsluiting=Brand=Vuur Ik zelf vind hem héél erg mooi, 9.5/10
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren Auteur comment_334295 Het is eigelijk het idee dat het een miniatuur van de zon is en vastzit in een Technisch iets, zeg maar van de wetenschap maar dat het niet houd omdat de kracht te sterk is lol nog meer rates?
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334298 Wat hebben jullie een fantasie. 1/10 omdat hij geript is. Hmm miss wat onaardig. Mooie sig. Wires vind ik niet mooi. Orb is netjes. Indents zijn netjes geplaatst. Text had iets meer aan gedaan mogen worden. 8/10 Bewerkt: 7 februari 200619 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren Auteur comment_334321 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Wel als die bol vol zit met explosieve gassen en die draden veroorzaken kortsluiting Maar goed, ik vind het echt grappig gedaan, alleen dat gelige dingetje bij die linkerdraad is wat minder. Voor de rest Rate 8/10 Haha bedankt maar dat gele dingetje is een draadje die eruitsteekt met kortsluiting want die wires zijn ontploft door de energie Lol, nu weer serieus @Gizmo.. lol
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334823 Eindelijk de perfect technosig van jouw! Vet mooi, alles is oké! 9/10.
Caution! Gevaarlijk Gevaarlijk leidingen gaan ontploffen
Rate? Niet te hard heb hier de hele dag aan gewerkt..
100% home-made alleen de schroefjes heb ik van Gizmo
Rateee nu !?