Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334308 Hallo. Ik ben een beetje aan het klungelen met Gmax, maar ontdek ik dat ik een scale object nodig heb. Heeft iemand er een of weet iemand een link waar ik er een kan downloaden???
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334363 Hallo Ik heb er inderdaad wel 1tje voor je, ik heb er 3 ingestopt: - Sanchez - Player - Sabretest Hier zal je vast wel wat aan hebben, de Sabretest en Player zijn gewoon de standaard, maar een Sanchez kan ook wel handig zijn. ..::Klikken::.. Je kan ze trouwens het beste in de map Meshes van 3ds Max stoppen, als je hem dan Import opetn hij die map, en kan je hem gelijk openen, zonder verder te zoeken in alle andere mappen.
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334370 Hallo.Ik ben een beetje aan het klungelen met Gmax, maar ontdek ik dat ik een scale object nodig heb. Heeft iemand er een of weet iemand een link waar ik er een kan downloaden??? Je kan ze trouwens het beste in de map Meshes van 3ds Max stoppen, als je hem dan Import opetn hij die map, en kan je hem gelijk openen, zonder verder te zoeken in alle andere mappen. Ik hoop dat ze ook voor Gmax werken...
Geplaatst: 7 februari 200619 jaren comment_334391 Ja, dat doen ze, het is een .3DS file, en die kunnen haast alle modelleer progamma's lezen.
Hallo.
Ik ben een beetje aan het klungelen met Gmax, maar ontdek ik dat ik een scale object nodig heb.
Heeft iemand er een of weet iemand een link waar ik er een kan downloaden???