Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334792 als ik MTA doe weet ik niet hoe ik moet chatten :s want als ik op F9dacht ik) druk dan komt er wel z'n venstertje waar je in kan typen maar als ik typ zie ik me bericht niet staan? Bewerkt: 8 februari 200619 jaren door bjorntju
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_334795 Met F8 krijg je inderdaad de console. Op zich kan je daarin ook chatten, maar dat moet met een toevoeging (ik dacht "say"). Wat veel makkelijker is, is om te chatten met toets t. Gewoon even de t indrukken en er komt een blanco tekstregeltje.....typen en enteren. Je moet iedere keer dat je wat wil zeggen weer op de t drukken overigens. Succes!
Geplaatst: 8 februari 200619 jaren comment_335245 Ook heb je een soort code. Als je T drukt dan /ME en dan je bericht dan komt erop : Je naam en het bericht maar in het felpaars, voor wat aandacht te krihgen denk ik.
als ik MTA doe weet ik niet hoe ik moet chatten :s want als ik op F9dacht ik) druk dan komt er wel z'n venstertje waar je in kan typen maar als ik typ zie ik me bericht niet staan?
Bewerkt: door bjorntju