February 9, 200620 yr Hoe moet je chmodden bij byethost.com ik snap het niet want nergens kan ik chmodden.
February 9, 200620 yr wtf is chmodden?! byethost.com is gewoon zo'n gratis host... (bedankt trouwens, ik verplaats meteen de host van m'n website waarmee ik bezig ben)
February 9, 200620 yr nooit van gehoord... als je een GRATIS forum wilt hebben moet je gewoon naar 1 van deze 2 gaan: Forumer Invisionfree ikzelf vind Invisionfree het makkelijkst. EDIT: Byethost sucks! Edited February 9, 200620 yr by Quatroking
February 9, 200620 yr Author Maar ik wil een waar je gewoon alle functies kan dus niet met invisionfree of forumer.
February 9, 200620 yr chmodden is het instellen van rechten op bestanden. Allereerst heb je een ftp programma nodig, bijvoorbeeld filezilla (zoek maar even). En dan staat hier alles wat je van chmodden wilt weten. Nog vragen, gewoon hier stellen.
February 9, 200620 yr Author Weet je dan nog een goede host gelieft geen wyger of byethost of 100%webspace
February 10, 200620 yr Dan moet je een losse host hebben met een losstaand ftp. Dus waar je alles op kunt zetten en af kunt gooien (betaald dus) Als een hostbedrijf hun server zou laten CHMODden door onbekende gebruikers, dan zou het makkelijk te hacken zijn.
Hoe moet je chmodden bij byethost.com ik snap het niet want nergens kan ik chmodden.