Geplaatst: 9 februari 200619 jaren comment_336077 Hallo, ik heb een server gemaakt. Ik heb geprobeerd om in het configfile een admin login en password te maken, maar ik kan nog steeds niet in-game inloggen als admin. Kan iemand mij helpen??? CrazyNDC
Geplaatst: 9 februari 200619 jaren comment_336139 Heb je het # niet vergeten weg te doen voor Admin Name Password? Want alles wat na een # komt wordt zogezegd genegeert en zal dus ook niet werken. Zie in de bijlage hoe het er zou moeten staan... de '****' natuurlijk vervangen door je paswoord.
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren Auteur comment_336164 Dat had ik al gedaan, maar ben je zeker dat deze code de juiste is om in te loggen? rcon_username password Of moet daar nog iets voor of achterkomen, of is het verkeerd geschreven? NDC
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336191 Dat had ik al gedaan, maar ben je zeker dat deze code de juiste is om in te loggen?rcon_username password Of moet daar nog iets voor of achterkomen, of is het verkeerd geschreven? NDC rcon_login pass zou wel werken (dus gewoon connecten met de username die in je config staat.)
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren Auteur comment_336723 Het werkt nog steeds niet !!! Je moet dat toch doen als je in het game aan het spelen bent of niet? Zo eerst 'T' drukken en dan rcon_username password typen? CrazyNDC
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren Auteur comment_336751 'k Heb het zelf al gevonden !!! Als je in het chatvenster typt is het /rcon_login <password> Als je in de console (F8) typt is het zonder '/'. Enkel dat tussen <> moet je vervangen. Dus als iemand deze info nodig heeft, hier staat ze.
Hallo,
ik heb een server gemaakt.
Ik heb geprobeerd om in het configfile een admin login en password te maken, maar ik kan nog steeds niet in-game inloggen als admin.
Kan iemand mij helpen???
CrazyNDC