Geplaatst: 10 februari 200620 jaren Hey allemaal, Ik denk, ik installeer MTA ook maar eens. Dus aanwijzingen gevolgd, wil ik hem opstarten krijg ik deze foutmelding: Daarna start hij San Andreas wel op, maar dus gewoon San Andreas en niet MTA. Weet iemand wat ik er aan kan doen (ik weet niet veel van MTA ). Alvast bedankt, Jorge F Bewerkt: 10 februari 200620 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 10 februari 200620 jaren Heb je je GTA Sa van alleen lezen af? Ik heb ook eens iets gehoord van het bestandje GTA_set in je gta sa userfiles te verwijderen. Meschien helpt dat.
Geplaatst: 10 februari 200620 jaren Auteur Heb je je GTA Sa van alleen lezen af? Ik heb ook eens iets gehoord van het bestandje GTA_set in je gta sa userfiles te verwijderen. Meschien helpt dat. Nee, ik heb het allebei geprobeerd maar geen een ervan is de oplossing .
Geplaatst: 10 februari 200620 jaren MTA opnieuw installeren als dat niet werkt SA+MTA opnieuw installeren.
Geplaatst: 10 februari 200620 jaren Auteur Hij doet het al dankzij gangster Bewerkt: 10 februari 200620 jaren door Jorge_F
Hey allemaal,
Ik denk, ik installeer MTA ook maar eens. Dus aanwijzingen gevolgd, wil ik hem opstarten krijg ik deze foutmelding:
Daarna start hij San Andreas wel op, maar dus gewoon San Andreas en niet MTA.
Weet iemand wat ik er aan kan doen (ik weet niet veel van MTA
).
Alvast bedankt, Jorge F
Bewerkt: door Jorge_F